30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
داستان کوتاه خارجی
راهبی که فراری اش را فروخت

راهبی که فراری اش را فروخت (امضا)

(8)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
712

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راهبی که فراری اش را فروخت

انتشارات نقش و نگار منتشر کرد:
وقتی از ارتقای دنیای درونت صحبت می‌کنم، در واقع، از تزکیه‌ی نفس و شکوفایی شخصی حرف می‌زنم، و این بهترین کاری است که‌ می‌توانی برای خودت انجام دهی. ممکن است فکر کنی آن‌قدر سرت شلوغ است که نمی‌توانی برای کارکردن بر روی خودت زمان بگذاری. این اشتباه بسیار بزرگی است.

البته می‌دانی، وقتی که برای ساختن شخصیتی قوی و سرشار از انضباط، انرژی، توانایی و خوش‌بینی زمان می‌گذاری، می‌توانی هر چیزی را که در دنیای بیرونی می‌خواهی، داشته باشی و هر کاری را انجام دهی. وقتی به شایستگی‌ها و روحیه‌ی مهارنشدنی‌ات عمیقاً ایمان داشته باشی، هیچ‌چیز نمی‌تواند مانع موفقیت تو در کارهایت و استفاده از بهترین موهبت‌ها در زندگی‌ات شود. استفاده از زمان برای تسلط بر ذهنت، برای مراقبت از جسمت و برای تغذیه‌ی روحت، تو را در وضعیتی قرار خواهد داد تا توانگری و سرزندگی را در زندگی‌ات گسترش دهی. همان‌طور که اپیکتتوس(فیلسوف یونانی) سال‌ها پیش گفته: «کسی که بر خودش مسلط نیست آزاد نیست0»
- پس کایزن، یک مفهوم کاملاً عملی است.
- کاملاً. جان، درباره‌اش فکر کن. چطور ممکن است یک نفر شرکتی را رهبری کند اگر حتی نتواند خودش را رهبری کند؟ چطور می‌توانی خانواده‌ات را تربیت کنی، اگر خودت تربیت و مراقبت از خود را نیاموخته باشی؟ چطور می‌توانی کار خوبی انجام دهی، اگر حتی احساس خوبی هم نداشته باشی؟ متوجه منظورم می‌شوی؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی