شفقت خود (کریستین نف)

(8)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1434

علاقه مندان به این کتاب
20

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شفقت خود

انتشارات ارجمند منتشر کرد:
تلاش بی‌وقفه برای ارتقای عزت‌نفس گویی به‌نوعی آیین و مذهب قطعی تبدیل شده است. فرهنگ فرارقابتی‌مان به ما می‌گوید برای اینکه احساس خوبی نسبت به خودمان داشته باشیم بایستی به‌طور پیوسته بالاتر از حد متوسط باشیم، اما همیشه فردی جذاب‌تر، موفق‌تر یا با‌هوش‌تر از ما وجود دارد. زمانی که برای لحظاتی عزت‌نفس بالا را تجربه می‌کنیم، به نظر می‌رسد قادر به حفظ آن نیستیم. حس ما از ارزشمندی خودمان همانند یک توپ پینگ‌پنگ نوسان داشته و به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند، به‌گونه‌ای که با توجه به اینکه درآخرین تلاشمان موفقیت و یا شکست را تجربه کرده باشیم، عزت‌نفس ما بالا و یا پایین می‌آید. خوشبختانه، برای عزت‌نفس جایگزینی وجود دارد که بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان مسیری بهتر و مؤثرتر برای خوشبختی است: شفقت خود. تحقیقات دکتر کریستین نف و سایر روان‌شناسان پیشگام این حوزه نشان می‌دهد افرادی که نسبت به شکست‌ها و نقص‌های خود دلسوزی و شفقت دارند، بهزیستی و رفاه بیشتری را نسبت به افرادی که به‌طور مکرر خودشان را قضاوت می‌کنند تجربه می‌کنند. این کتاب قویاً اثبات می‌کند که چرا شفقت خود و حمایت و مراقبت از خودمان به همان شکلی که معمولاً نسبت به یکی از دوستانمان داریم تا این اندازه حائز اهمیت است . دکتر نف به‌عنوان برجسته‌ترین متخصص و کارشناس حوزه شفقت خود، با استفاده از پژوهش‌های تجربی منسجم، داستان‌های شخصی، تمرین‌های کاربردی و طنز، توضیح می‌دهد که چگونه ما می‌توانیم الگوهای هیجانی و عاطفی مخربمان را طوری ترمیم کنیم که بتوانیم سالم‌تر، شادتر و کارامدتر باشیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • پاسخ به نظر

    یک کتاب فوق العاده در زمینه شفقت ورزی, شفقت یکی از مفاهیم جدید روانشناسی است که این کتاب در این رابطه است و از نشر ارجمند که از معتبرترین انتشارات کتب تخصصی روانشناسی است.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • 0

    احساس ارزشمندی ما مانند یک توپ پینگ پنگ بالا و پایین می رود ، با آخرین موفقیت یا شکست ما بالا و پایین می رود. خوشبختانه جایگزینی برای عزت نفس وجود دارد که بسیاری از کارشناسان معتقدند راهی بهتر و موثرتر برای رسیدن به خوشبختی است شفقت به خود.

عیدی