هرگز به جایی نمی رسد

(23)
نویسنده:

1,290,000ریال

1,161,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2194

علاقه مندان به این کتاب
47

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هرگز به جایی نمی رسد

انتشارات میلکان منتشر کرد:
بعد از خواندن کتاب «کفش‌باز» ـ خاطرات بنیان‌گذار شرکت نایکی، فیل نایت ـ حالا نوبت آن رسیده که داستان خواندنی و ناگفته‎ی شرکت نت‌فلیکس را بشنویم؛ این‌که چطور نت‎فلیکس از یک ایده به یک شرکت بزرگ تبدیل شد. داستانی به قلم هم‌بنیان‌گذار و اولین مدیرعامل شرکت، مارک رندولف.
روزی‌روزگاری شرکت‌هایی که توی مغازه‎شان فیلم‌های ویدیویی اجاره می‌دادند، برای خودشان برووبیایی داشتند. مشتریان مجبور بودند در صورت دیربرگرداندن فیلم‌ها، هزینه‎ی دیرکرد پرداخت کنند. حالا محصولِ ایده‌پردازی رندولف با بیش از صد‌وپنجاه‌ میلیون مشترک، پیروزی‌ش انکارناپذیر است. اما وقتی تحول‌آفرین‌ترین شرکت استارت‌آپیِ قرن بیست‌ویکم کار خود را آغاز کرد، کم‌تر کسی به آن ایمان داشت و البته که با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم کرد. داستان تحول‌آفرین مارک‌ رندولف طی این مسیر نشان می‌دهد که چطور فردی با شهامت، غریزه و اراده می‌تواند دنیا را دگرگون کند، حتی با ایده‌ای که بسیاری فکر می‌کنند هرگز به جایی نمی‌رسد.
اما چیزی که در این کتاب می‌خوانید، تنها داستان‌های پشت‌پرده یکی از پیشگام‌ترین شرکت‌های دنیا نیست. این کتاب سرشار از فراز و فرودهای غیرمنتظره است، قلمی که ارزشش را دارد تا کتاب را یک نفس بخوانید، کتابی که به بعضی از اساسی‌ترین سؤالات‎ درباره‌ی خطرپذیری در کار و زندگی پاسخ می‌دهد: از کجا کارمان را شروع کنیم؟ چطور ناامیدی و شکست را پشت سر بگذاریم؟ چطور با موفقیت کنار بیاییم؟ اصلاً موفقیت چیست؟ از ایده‌پردازی تا تشکیل تیم، تا این‌که زمانِ درستِ عقب‌نشینی چه وقتی‌ست. کتاب «هرگز به جایی نمی‌رسد»، مصداق بارزی از این گفته‎ی قدیمی است: «از رؤیاهایت دست نکش!» و در عین حال، یکی از پرماجراترین و دقیق‌ترین داستان‌های کارآفرینیِ زمانِ ماست.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

درباره این کتاب بیشتر بخوانید

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    زندگی نامه بنیان گذار و خالق شرکت نت فلیکس که چطور در حالی که حتی همسرش هم هیچ گاه فکر نمی کرد ایده ی نت فلیکس ایده کاربردی ای باشد تسلیم نشد و به راه خودش ادامه داد. جالبه که بدونبد در ابتدا این شرکت سی دی ها و دی وی دی ها رو از طریق وبسایت و شرکت پست به دست مشتریان خود می رسوند.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی