کافکا در آینه یونگ

(10)
نویسنده:

1,550,000ریال

1,395,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
676

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کافکا در آینه یونگ

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
فرانتس کافکا از آن نویسندگانی است که تاثیرش بر ادبیات معاصر ایران انکارناپذیر است. در تأیید این تاثیرگذاری همین بس که پیشگام داستان‌نویسی مدرن ایران، صادق هدایت، نخستین مترجم آثار او به زبان فارسی بود و بودند کسانی که در همان زمان زندگی‌اش، او و نوشته‌هایش را متأثر از کافکا می‌دانستند.
هر کتابی که به شناخت دقیق‌تر کافکا کمک کند برای علاقه‌مندان جدی ادبیات معاصر ایران سودمند خواهد بود. درباره این موضوع تاکنون کتاب‌های ارزشمندی در ایران منتشر شده، اما کتاب حاضر با همه کتاب‌های ارزشمندی که تاکنون درباره کافکا به فارسی تألیف یا ترجمه شده تفاوتی دارد و آن رویکرد نویسنده است. هیچ‌کدام از کتاب‌های پیشین، با استفاده از روش روانشناسی تحلیلی یونگ نوشته نشده‌اند.
یونگ نیز از مطرح‌ترین بزرگان روان‌شناسی در ایران است که بسیاری از آثارش ترجمه شده و مخاطبان فراوان دارد اما تا امروز کتابی که مختص تحلیل زندگی یک شخص خاص با استفاده از روش تحلیلی او باشد در ایران به چاپ نرسیده است.
این کتاب برای روان‌شناسان علاقه‌مند به رویکرد تحلیلی یونگ نیز، حتی اگر به کافکا و ادبیات هم هیچ علاقه‌ای نداشته باشند، جذاب و سودمند است.
داریل شارپ، نویسنده کتاب حاضر دانش‌آموخته فلسفه و ادبیات از دانشگاه ساسکس انگلستان و روان‌شناسیِ تحلیلی از موسسه کارل گوستاو یونگ در زوریخ است. او مولف بیش از سی عنوان کتاب در زمینه روان‌شناسی تحلیلی یونگ است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی