30بوک
سیاسی
عمومی
کجا فرود بیاییم

کجا فرود بیاییم

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
362

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کجا فرود بیاییم

انتشارات فرهنگ معاصر منتشر کرد:
هدف این کتاب به هم پیوستن سه پدیده ای است که تحلیل گران اجتماعی و سیاسی آنها را شناسایی کرده اند بدون آنکه میانشان نه رابطه ای ببینند که آن ها را به هم متصل می کند و نه، در نتیجه، انرژی سیاسی عظیمی را که می توان از به هم پیوستن آن ها بیرون کشید. این پدیده های سه گانه عبارتند از، نخست، «بی نظمی در مدیریت جهانی» که رفته رفته بار معنایی منفی و تحقیرآمیزی به «جهانی شدن» می دهد؛ سپس، انفجار سرگیجه آور نابرابری ها؛ و بالاخره، اقدامات سیستماتیک برای نفی و انکار وجود دگردیسی اقلیمی.
در واقع، جریان امور به گونه ایست که گویی بخش بزرگی از رهبران به این نتیجه رسیده اند که روی زمین نه برای آنان و نه برای سایر ساکنانش، جای کافی وجود ندارد. این همان نتیجه گیری است که انفجار نابرابری ها، گستردگی بی نظمی ها، انتقاد از سیر جهانی شدن و مخصوصا تمایل هراسناک بازگشت به حمایت های سابق دولت ملی را توجیه می کند. برای دور زدن چنین سیاستی، لازم است جایی فرود آمد. پس باید دانست چگونه جهت یابی کرد.
برونو لاتور، استاد ممتاز دانشکده علوم سیاسی پاریس و مؤلف کتاب های متعدد است از آن جمله مواجهه با گایا (Gaia). هشت کنفرانس درباره رژیم جدید اقلیمی، که در 2017 منتشر شده اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی