مارتین لوترکینگ

(4)
نویسنده:

200,000ریال

180,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
309

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مارتین لوترکینگ

انتشارات خزه منتشر کرد:
این کتاب، زندگینامه ی شگفت انگیز مارتین لوتر کینگ است؛ کسی که سخنان و رؤیاهای تأثیرگذارش برای آینده، الهام بخش همگان بود.
سخنرانی مشهور مارتین لوتر کینگ با عنوان «من رؤیایی دارم» که در ماه مارس 1963 در واشینگتن ایراد شد، او را برای همیشه در یادها ماندگار کرد. ولی به زندگی او قبل و بعد از این اتفاق بزرگ و همچنین به همکاری های فراوانش با جنبش حقوق مدنی در ایالات متحده ی امریکا زیاد توجه نشده است. حالا این زندگینامه ی جذاب همه ی جنبه های زندگی مارتین لوتر کینگ را مورد بررسی قرار می دهد: زندگی خانوادگی اش در کودکی، تجربه هایش هنگام تحصیل، مرگ زودهنگامش و عزاداری ها و راهپیمایی هایی که بعد از مرگش در سراسر جهان برپا شد.
داستان های زندگی مجموعه ای خواندنی و مبتکرانه از زندگینامه ی مشاهیر جهان است، شخصیت هایی که به علم و فرهنگ و دستاوردهای انسانی بشر کمک های شایان توجهی کرده اند.
داستان های زندگی از واقعیت های اساسی فراتر می روند و زندگی واقعی و هیجان انگیز جالب توجه ترین چهره های تاریخ را به شکلی نو بیان می کنند. کتاب های این مجموعه پر از طرح و تصویر و نقشه و نمودار و واژه نامه و نقل قول های الهام بخش و اطلاعات مفید است. در هر کتاب عکس ها و تصاویری هست که بعضی از آن ها برای اولین بار به صورت عمومی منتشر می شوند. خلاصه در داستان های زندگی داستان های خواندنی و زیبایی در انتظار شماست. داستان هایی برای یک عمر زندگی.
داستان های زندگی، مجموعه ای برای هر خانه و کتابخانه
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی