30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
روانکاوی و روان‌درمانگری
مشاوره روان شناسی سلامت در بیمارستان

مشاوره روان شناسی سلامت در بیمارستان

(0)

3,999,000ریال

3,599,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
68

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مشاوره روان شناسی سلامت در بیمارستان

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
اضطراب، افسردگی و اختلال در سازگاری با مشکلات پزشکی، فقط بخشی از مجموعه‌عواملی هستند که می‌توانند بهبود بیماران بستری را با دشواری مواجه کنند.
در این کتاب، سوزان ام. لابوت توضیح داده است که چگونه روان‌شناسان سلامت می‌توانند به‌عنوان مشاور در بیمارستان با تیم پزشکی همکاری کرده و در تعیین سبب‌شناسی این نشانه‌ها کمک کنند. آن‌ها می‌توانند روش‌های درمانی مناسب و اطلاعات کاربردی را در اختیار پزشکان، پرستاران، روان‌پزشکان و مددکاران اجتماعی قرار دهند.
در نظام مراقبت‌های سلامتی ایالات متحده که پیوسته در حال تحول و دگرگونی است، ضرورت به کاهش هزینه‌ها و تأکید بر مراقبت‌های پیشگیرانه، فرصت‌های جدیدی را برای همکاری روان‌شناسان در محیط‌های بیمارستانی فراهم کرده است.
این کتاب می‌تواند به‌عنوان راهنمای کاربردی کارآموزان رشتۀ روان‌شناسی سلامت و روان‌شناسان بالینی استفاده شود و دانش عملی آن‌ها را در حوزة مشاوره ارتقا دهد. یکی از ویژگی‌های کتاب حاضر این است که پس از توضیحات کامل، نمونه‌های واقعی و عملی ارائه شده است که به کارآموزان در یادگیری چگونگی مرور پرونده‌‌های پزشکی بیماران، نحوۀ برقراری ارتباط درمانی با بیماران و چگونگی بحث و گفت‌وگو با آن‌ها دربارۀ مسائل دشوار و پیچیدة درمانی کمک می‌کند.
همچنین توصیه‌های تخصصی مفیدی نیز برای مدیریت مشکلات خاصی از قبیل درد، روان‌آشفتگی و مراقبت‌های پایانی زندگی ارائه شده است.
انجمن روانشناسان آمریکا
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی