بیماری های قلبی (دامیز)

(3)
نویسنده:

700,000ریال

630,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
250

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بیماری های قلبی

انتشارات آوند دانش منتشر کرد:
از بیماری قلبی پیشگیری یا روند آن را معکوس کنید.
بیماری قلبی جدی‌ترین خطری است که سلامت انسان را تهدید می‌کند. این کتاب راهنما، انواع مختلف بیماری‌های قلبی را شرح می‌دهد و در عین اینکه شما را از آخرین شیوه‌های درمانی مطلع می‌کند یادتان می‌دهد که چطور با تغییر سبک زندگی از چنین مشکلاتی پیشگیری کنید. در کتاب حاضر که به قلم پزشکی باتجربه نوشته شده است توصیه‌های سودمندی برای مدیریت بیماری‌تان در دنیای کنونی خواهید یافت. خواه علائم بیماری قلبی را در خود مشاهده کرده‌اید و خواه از فردی مبتلا مراقبت می‌کنید، همه‌ی اطلاعاتی را که برای حفظ سلامت قلب‌تان نیاز دارید در این کتاب خواهید یافت.
• نگاهی به قلب و سیستم قلبی‌عروقی - درخصوص ساختار قلب و سیستم قلبی‌عروقی، آناتومی قلب و البته درباره‌ِی اینکه چطور وظایف شگفت‌انگیزشان را بی‌وقفه انجام می‌دهند، صحبت خواهیم کرد.
• شناسایی انواع بیماری‌های قلبی – بیماری‌های قلبی و نشانه‌های مختلف آن، ازجمله آنژین قلبی و حمله‌ی قلبی، آریتمی، سکته‌ی قلبی و غیره را تشخیص دهید.

• درمان بیمار‌ی‌های قلبی با گزینه‌هایی غیر از جراحی – با گزینه‌هایی مانند درمان‌های پزشکی، تغییرات سبک زندگی و درمان‌های دارویی نیز آشنا می‌شوید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی