کتابدار آشویتس

(19)

2,590,000ریال

2,331,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2604

علاقه مندان به این کتاب
51

می‌خواهند کتاب را بخوانند
6

کسانی که پیشنهاد می کنند
7

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتابدار آشویتس

انتشارات نون منتشر کرد:
کتابدار آشویتس داستانی واقعی بر اساس زندگی یکی از زندانیان اردوگاه آشویتس به نام دیتا کرائوس است . داستانی باور نکردنی و مهیج از زندگی دختری نوجوان در اردوگاهی مخوف. هنگام مطالعه این رمان ، خود را هر لحظه در آشویتس احساس و تمام آن زندگی اضطراب آور را لمس می کنید.
دیتا در سال 1939 همراه خانواده از پراگ اخراج و به آشویتس تبعید می شود، او با تلاش بی امان سعی می کند خود را با وحشت مداوم حقیقت تازه ای که با آن رو به رو شده سازگار سازد. در این اردوگاه ، رهبری یهودی با نام فردی هیرش به دیتا اعتماد می کند و از او می خواهد به عنوان کتابدار از تعداد کتاب ارزشمند مراقبت و پنهانی آن ها را در اردوگاه جا به جا کند. اگر ماموران اس اس کسی را با کتاب دستگیر کنند. مرگ او حتمی است. با تمام این خطرات ، دیتا این مسئولیت را می پذیرد و بدین گونه تبدیل به کتابدار آشویتس می شود .
آنتونیو ایتوربه (متولد 1967) ، نویسنده اسپانیایی ، بابت این رمان جایزه تروا را به دست آورده و کتاب او به بیش از 15 زبان ترجمه شده است . او برای خلق این اثر با دیتا ملاقات داشته و داستان زندگی او رابر اساس واقعیت ها نوشته است . داستانی که ما را به تحسین وا می دارد و از روح والا و شجاعت دیتا شگفت زده می کند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک .

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فریده خانزاده
    • پاسخ به نظر

    یکی از بهترین رمانها تو ژانر تاریخی. که داستانش هم واقعی هست. بعضی قسمتهاش واقعا اشک ادمو در میاره. تو صفحه به صفحه کتاب با قهرمان داستان زندگی میکنی و به وضوح شاهد دردها و رنجهاش هستی. خوندنش پیشنهاد میشه.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی