بازی جوانمردانه

(3)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
260

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بازی جوانمردانه

انتشارات آموت منتشر کرد:
نویسنده در این کتاب، نه‌تنها تمام وظایفی را که زوج‌ها بر عهده دارند، برمی‌شمارد، بلکه روشی ارائه می‌کند که تقسیم این وظایف، خوشایند، خردمندانه و رضایت‌بخش باشد. رویکرد وی سرشار از عشق، شوخ طبعی، دانایی و ایده‌هایی است که نشان می‌دهد اگر با یکدیگر همکاری کنیم و نقاط قوت و ضعف یکدیگر را بپذیریم، می‌توانیم زندگی زناشویی بهتر و پایدارتری بسازیم.
منتقدان، «بازی جوانمردانه» را کتابی تأثیرگذار می‌دانند که زوج‌هایی که در جستجوی راهی برای مدیریت بهتر خانواده و رسیدن به انصاف و تعادل در انجام کارها هستند، از راهکار عملی رادسکی بهره خواهند برد.
ایو رادسکی: مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه میشیگان و دکترای حقوقش را از دانشکده‌ی حقوق هاروارد دریافت کرد. وی پس از یک دهه کار با صدها خانواده متوجه شد تجربیاتش در زمینه‌ی خانواده و مدیریت سازمانی می‌تواند برای رفع مشکلاتی مورد استفاده قرار بگیرد که بیشتر زوج‌ها با آن دست به گریبانند. او تصمیم گرفت برای زوج‌هایی که در پی ایجاد تعادل، بهره‌وری و صلح در خانه‌های‌شان هستند، روش موثری معرفی کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ساناز طاهری
    • پاسخ به نظر

    خیلی مناسب زوجینی هست که از تقسیم وظایف در زندگی مشترک ناراضی هستند و دنبال راهی هستند که وظایف زندگی مشترک به‌طور عادلانه و برابر بینشون تقسیم بشه. جالبیه این کتاب به همینه که راه‌حلش فقط با یک بازی و چندتا کارته هم یک مشکل بزرگ حل میشه و سرگرم میشید و به‌واسطه همین بهم نزدیکتر هم میشید.

بریده ای از کتاب (2)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • ساناز طاهری
    • 0

    اگر شرکای زندگی ما به جزئیات کوچک و بزرگی که قایق زندگی را شناور نگه می‌دارد، پی می‌بردند، ممکن بود قدر کارهایی را که ما انجام می‌دادیم، بدانند. تازه، حتی شاید داوطلب می‌شدند تعدادی از کارهای فهرست روزانه‌مان را انجام بدهند. (ص28)

  • تصویر کاربر

    • ساناز طاهری
    • 0

    اگر انتظار داشتم ست یک شریک زندگی مطلع باشد، باید ابتدا خودم با برملاکردن کارهایی که برای خانواده انجام می‌دادم او را در چنین شرایطی قرار می‌دادم. شما نمیتوانید روی چیزی که نمی‌بینید ارزش بگذارید. درست است پس ست هم نمی‌توانست و دوستان من نیز نمی‌توانستند انتظار داشته باشند همسران‌شان این کار را انجام بدهند اما...

عیدی