علوم ششم تیزهوشان

علوم ششم تیزهوشان

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
44

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب علوم ششم تیزهوشان

انتشارات علامه حلی منتشر کرد:
در سال‌های زیادی که در مدراس تیزهوشان تدریس کردیم همیشه با این مشکل مواجه بودیم که تعداد زیادی از بچه‌ها وقت خودشون را در سال ششم با خوندن مطالبی گذروندند که به هیچ دردشون نمیخوره. کلی از موسسات و مولفین کتاب‌های کمک درسی انگار براشون مهم نبود که در امتحان ورودی تیزهوشان جنس سوالات چیه و فقط سعی کرده بودند که به هر روشی که بلدند سوالات و درسها رو سخت کنند تا مثلا تیزهوشانی بشه. پیچیده کردن محاسبات، درس دادن مطالب دبیرستان و اوردن کلی مطلب حفظی به عنوان نکته از همین روش‌ها بود.
این بود که ما در انتشارات علامه حلی به فکر این افتادیم که یک فکری هم برای بچه‌های ششم بکنیم و یکجوری به بچه‌ها برسونیم که برای تیزهوشانی شدن چی باید بخونند و البته چی نباید بخونند. کتاب علوم ششم نتیجه همین فکراست.
برای تیزهوشانی شدن شما باید یک سری کارها رو انجام دهید تا انشاا... با استعدادی که دارید بتونید نتیجه بگیرید.
اول از همه لازمه که درس را خوب یاد بگیرید. برای همین در این کتاب علوم ششم علامه حلی سعی کردیم درس را در یک متن روان و جذاب توضیح دهیم. ویژگی این متن اینه که باعث عمیق شدن درس در ذهن شما و آشنایی با گوشه کنار یک محتوا علمی است. یادمان باشه انتظار از یک دانش‌آموز تیزهوشانی تسلط به درس و همین گوشه کنارهای آن است.
قدم دوم اینه که با درس درگیر بشید و زحمت فکر کردن را به خودتون بدید. در حین درس لازمه شما فقط خواننده نباشید و ذهنتون درگیر محتوا بشه. پاسخ دادن به سوالات داخل متن همین کار رو برای شما انجام میده. به اندازه کافی مثال با پاسخ هم در کتاب وجود داره تا در این مسیر جایی گیر نکنید. در اخر متن درس یکسری جای خالی وجود داره که با پر کردنش شما یک جمع بندی خوب خواهید داشت.
گام سوم حل کردن تمرین مناسب و کافیه. تعداد کافی تمرین و سوالات تستی که هم از سوالات ازمونهای تیزهوشان و نمونه در انها استفاده شده و هم سوالات مشابهی با این انتحانات در ان ها تالیف شده است. حواب همه سوالها هم در کتاب به صورت تشریحی امده.
در نهایت بهتره در چندتا ازمون مشابه به آزمونهای تیزهوشان شرکت کنید. اینکار رو در سایت ما بخش ازمونهای انلاین میتونید انجام بدید.
توصیه ما به شما اینه که به تجربه آموزشی تیم تالیف که از بهترین‌ دبیرهای مدارس تیزهوشان هستند اعتماد کنید و فقط چیزهایی که لازم بخونید رو بخونید اونم به بهترین شکل.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی