30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
موفقیت
21 راز فروشندگان میلیون دلاری

21 راز فروشندگان میلیون دلاری

(0)

350,000ریال

315,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
109

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب 21 راز فروشندگان میلیون دلاری

انتشارات اندیشه ارشد منتشر کرد:
اسستیفن هارویل مدرس، و مشاور فروش با بیش از ۳۰ سال تجربه همکاری با برترین شرکت‌های دنیا، در این کتاب یک رویکرد منحصر بفرد و پویا در حوزهٔ فروش ارائه می‌نماید.
آیا می‌خواهید به درآمد حداقل یک میلیون دلار در سال دست پیدا کنید؟
در کتاب ۲۱ راز فروشندگان میلیون دلاری، اسستیفن هارویل مشاور ۵۰ شرکت برتر دنیا، به شما رمز و رازهایی را در مورد بهترین فروشندگان دنیا ارائه می‌کند. در طی ۳۰ سال اخیر هارویل توانسته است بهترین، فعال‌ترین، باهوشترین و خلاق‌ترین فروشندگان را پرورش دهد. هارویل به عنوان مشاور در شرکت‌هایی همچون اپل، پپسی، سامسونگ، آلیانز، مایکروسافت و خیلی شرکت‌های دیگر فرآیندهای کاری را ساده‌تر کرده است تا کارآیی و اثربخشی تیم‌ها در فروش و بازاریابی رشد چشمگیری نماید. هارویل رازهای مربوط به موفقیت چشمگیرفروشندگان برتر را نسبت به سایر فروشندگان مشخص کرده است. او با ۱۷۵ نفر از سوپراستارهای فروش و مشتریان آنها در ۷ صنعت برتر دنیا مصاحبه نموده است.
تجربیات هارویل نشان می‌دهد که فروشندگان برتر در طی یکسال حداقل یک میلیون دلار درآمد کسب می‌کنند و ابزار اصلی آنها برای رسیدن به این درآمد ناشی از ۲۱ راز طلایی و عملکرد منحصر به فردی است که در پروسه کاری خود از آن استفاده می‌کنند. کتاب ۲۱ راز فروشندگان میلیون دلاری به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از بهترین استراتژی‌های فروش و برجسته‌ترین چشم اندازها به یکی از فروشندگان میلیون دلاری تبدیل شوید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی