30بوک
کتاب عمومی
اقتصادی
بورس
بورس در چند دقیقه

بورس در چند دقیقه (خشتی)(نشرشهر)

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
533

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بورس در چند دقیقه

انتشارات شهر منتشر کرد:
احتمالا شما داستان مولوی درباره فیل را شنیده اید. داستان مربوط به حضور فیلی از هندوستان در شهری است که افراد آنجا هیچ کدام فیل را تاکنون ندیده اند. همه مشتاق دیدن فیل هستند. زمانی که عده ای برای دیدن فیل می روند هوا تاریک شده و فیل نیز در یک مکان مسقف قرار گرفته بود که تاریکی بیشتری داشته و هیچ روشنایی هم وجود نداشته است.
از آنجا که حاضرین عجله داشتند که هر چه زودتر فیل را ببینند منتظر نمی مانند تا هوا روشن شود. در همان شرایط فیل را لمس می کنند و با توجه به آن، هر یک توصیفی از فیل داشته اند؛ یکی فیل را چون ستون می داند، دیگری مانند یک تخت، نفر بعد فیل را مثل یک ناودان تصور می کند و دیگری مثل بادبزن.
بورس هم در ایران چندان شناخته شده نیست؛ عده ای آن را شانس می دانند، بعضی شبیه شرط بندی تصور می کنند، گروهی بورس را جعبه جادو می دانند که مشکلات مالی را می تواند در زمان کوتاه حل کند و گروهی دیگر اصلا به بورس اعتماد و اعتقادی ندارند و حاضر نیستند وقت و سرمایه خود را صرف آن کنند. شما هم اگر می خواهید وارد بورس شوید و شناخت قبلی از آن ندارید، بهتر است عجله نکنید و صبر کنید تا شرایط شفاف تر شود، یا با خود چراغی ببرید (علم و دانش مرتبط) یا از کسانی که قبلا بورس را شناخته اند راهنمایی بگیرید. بدیهی است اگر بدون شناخت و آگاهی وارد بورس شوید، نتایج مطلوبی بدست نمی آورید و ممکن است دچار ضرر و زیان شوید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی