30بوک
کتاب کمک درسی
کمک درسی
تست و آموزش
شیمی یازدهم پیشرفته نردبام
شیمی یازدهم پیشرفته نردبام
تخفیف

%15

شیمی یازدهم پیشرفته نردبام (4262)

(0)

3,550,000ریال

3,017,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
243

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شیمی یازدهم پیشرفته نردبام

انتشارات خیلی سبز منتشر کرد:
کتاب نردبام شیمی یازدهم از بهترین کتاب های کنکوری در راستای تحقق این اهداف و آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی ، هم چنین کسب بهترین نتایج به تحریر درآمده است و تمامی فصل‌های کتاب درسی شیمی پایه دوازدهم را به طور کامل، دقیق و مفهومی آموزش می‌دهد. مطالب و محتوای هر فصل، به منظور یادگیری بهتر و مطالعه آسان تر به چندین بخش تقسیم بندی شده است.
در ابتدای هربخش، درسنامه هایی آورده شده که سطر به سطر کتاب درسی را تحلیل و بررسی می کند. درسنامه ها تمامی مباحث و مطالب کتاب درسی را به انضمام نکات تکمیلی و کنکوری به بهترین شیوه ممکن و با بکارگیری روش های منحصر به فرد به صورت گام به گام توضیح می دهد که سبب می شود دانش آموزان تمامی مفاهیم را از سطح پایه به صورت مفهومی و دقیق بیاموزند.
در میان توضیحات درسنامه به منظور القای بیشتر مفاهیم و تثبیت مطالب خوانده شده، مثال ها و تست های متعددی به همراه راه حل و توضیحات گنجانده شده که مطالعه آن سبب درک بیشتر دانش آموزان از مطالب درس می شود. پس از مطالعه درسنامه های آموزشی به منظور ارزیابی و آشنایی دانش آموزان با نمونه سوالات تستی، بانک کاملی از پرسش های چهارگزینه ای استاندارد و هدفمند به تفکیک موضوعات درنظر گرفته شده که ترکیبی از سوالات تالیفی و تست های منتخب کنکورهای سراسری سال های اخیر می باشد. در طراحی تست ها از کلی ایده نو استفاده شده است.
سوالات بر اساس سطح دشواری شان از آسان به دشوار مرتب شده اند تا نظم آموزشی مطالب حفظ شود. پاسخ نامه تشریحی سوالات در انتهای کتاب قرار دارد و به گونه ای نگاشته شده اند که نکاتی را جهت ارتقای سطح علمی دانش آموزان در بر داشته باشند.
درس شیمی از جمله دروسی است، که ضریب بالایی را در کنکور سراسری، هر دو گروه آزمایشی ریاضی و تجربی به خود اختصاص داده و کسب درصد بالا در این درس را می توان مساوی با موفقیت داوطلبان و دانش آموزان در کنکور سراسری و آزمون های آزمایشی دانست. با این وجود، دانش آموزان با انتخاب یک منبع کمک آموزشی مناسب و استاندارد، که به کمک آن، با نمونه سوالات تستی آشنا شوند و یادگیری خود را تکمیل کنند، می توانند تضمینی برای موفقیت خود داشته باشند و به اهدافشان دست یابند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی