شبکه آلیس

(1)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
338

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شبکه آلیس

انتشارات آترینا منتشر کرد:
جنیفر رابسون، نویسنده ی کتاب پرفروش مهتاب بر فراز پاریس
کتاب شبکه آلیس گواهی است بر شجاعت و دلیری جاسوسان زن در جنگ اول جهانی که بی هیچ کم و کاست جزئیات آن زمان را به همراه توطئه ها و دسیسه های آن بیان می کند. بازیگران و شخصیت هایش آن قدر ملموس اند و خوب ساخته و پرداخته شده اند که من حتی با چشمان بسته هم می توانستم آن ها را تصور کنم. این بهترین داستان تاریخی مهیج و تاثیرگذاریست که تا به حال خوانده ام.
هیثروب، نویسنده ی کتاب معشوقه رودین
کیت کوئین در این کتاب داستانی جذاب را بیان می کند که پر است از روایات نفس گیرو هیجان انگیز و خواننده هر لحظه احساس می کند که پشت یک اتومبیل کروکی نشسته و همراه با سرسختی های ایوو شجاعت های شارلی، سفری پنهان را به دنبال آن ها آغاز می کند. شبکه آلیس داستانی جذاب و در عین حال مبهم است که خواننده را تا لحظه آخر باخود همراه می کند.
مارسی جفرسون، نویسنده ی جادوگر پاریس
ائتلافی از زنان جاسوس، تحت عنوان شبکه آلیس .دو زن که متحمل باخت و شومی از دو جنگ شده بودند و حالا به جبر با هم متحد شدند تا یکی به دنبال ندای درونی اش برود و خودش را پیدا کند و دیگری هم با ترس ها و قدیمی ترین دشمنش مواجه شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • کمال شریف پور
    • پاسخ به نظر

    این کتاب، داستان هیجان انگیز و جالبی دارد، میخکوب کننده ست، به علاقه مندان جنگ های جهانی اول و دوم پیشنهاد میکنم حتما مطالعه ش کنند

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی