شصت سال صبوری و شکوری (4)

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
225

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شصت سال صبوری و شکوری

انتشارات کویر منتشر کرد:
شادروان مهندس مهدی بازرگان با قبول مسئولیت دولت در یکی از بحرانی ترین فرازهای تاریخ کشورمان و در سخت ترین وضعیت، شجاعت و دلیری و آمادگی برای خدمت به کشور را از خود نشان داد. کسانی که او را به قبول این مسئولیت دعوت کردند، اما قدرش را ندانستند، به درستی نه تنها در حق او، که در حق ملتی جفا کردند. هدف این نوشته، گزارش و ارزیابی خدمات بازرگان نیست. بسیاری نوشته اند و خواهند نوشت.
***
هر رویدادی ابعادی دارد و هر ناظر یا کنش گری، با بخشی یا بعدی از این رویداد سرو کار داشته و یا دارد. بیان خاطرات به یاد مانده از این رویدادها، توسط فرد ناظر یا کنش گر، بیان همان بعد از رویداد است نه تمام ابعاد آن این وظیفه ی مورخ بی غرض است که با جمع آوری گزارش هریک از ابعاد رویدادها، به یک جمع بندی همه جانبه ای که به واقعیت نزدیک تر باشد، برسد و ارائه دهد . به عبارت دیگر نویسندگان خاطرات شخصی، تاریخ نگاران رویدادها نیستند و نباید این دو را با هم اشتباه و مخلوط کرد.
***
این مختصر را به تمام زنان و مردان ایران زمین، چه با نام و نشان و چه بی نام و نشان، که برای رهایی ملت و سربلندی کشور تلاش کرده اند و می کنند، هزینه ها داده اند و می دهند، تقدیم می نمایم. امید که مورد قبول واقع گردد.
نقل از مقدمه کتاب

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی