داره فاجعه می آد (دختر خودت را جمع و جور کن)

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
289

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب داره فاجعه می آد

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
ترس، غم و اندوه، از دست دادن عزیزان، خیانت و... ریچل هالیس همه این‌ها را تجربه کرده است و می‌داند که شما هم چنین مشکلاتی را در زندگی خود دارید و از این‌رو نشانتان می‌دهد که این بحران‌ها را چگونه پشت‌سر بگذارید.
ریچل‌هالیس، نویسنده کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز با شوخ‌طبعی ذاتی، صداقتی صمیمانه و داستان‌هایی واقعی از زندگی خود به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه از دل لحظات سخت، تجربه‌هایی برای یادگیری، درس‌هایی ارزشمند و راه‌هایی برای رشد به دست آورند.
ریچل هالیس شما را می‌بیند. وی همان‌طور که تغییر و تحول را در میلیون‌ها خواننده کتاب‌های پرفروش تو شاهکاری دختر، دیگه عذرخواهی نکن دختر، شرکت کنندگان در کنفرانس‌های «به‌پا‌خیز» ودنبال کنندگان خود در شبکه‌های اجتماعی را مشاهده کرده است، می‌خواهد شما را نیز متحول کند.
وقتی صحبت از «فصول سخت» زندگی می‌شود –مرگ یکی از عزیزان، طلاق، از دست دادن شغل- وقتی غم و عدم اطمینان بر روز‌های شما سایه می‌افکند، تغییرغیرممکن به نظر می‌رسد. به خصوص در زمانی‌هایی چون این روز‌ها که خودتان می‌بینید آینده چندان روشن و زیبا به نظر نمی‌رسد، هیچ کس نمی‌خواهد زمانش را به برنامه‌ریزی برای آینده اختصاص دهد. اما، همان‌طور که ریچل هالیس می‌نویسند،این به شما بستگی دارد که درد خود را چگونه تحمل کنید؛ می‌توانید آن را با تغییر به سمت شرایط بهتر و با یادگیری و رشد همراه کنید، یا در همان‌جایی باقی بمانید که هویت شما در آن ریشه دارد و همچنان آزار ببینید و گذشته پردرد خود را به دوش بکشید.
از نظر ریچل هالیس، خوب زندگی کردن هدف مهمی است که باید تمام موارد ضروری زندگی بر آن متمرکز شود. این کتاب کوچک در مورد احساسات بزرگ است احساساتی الهام‌بخش، انگیزه‌دهنده و اطمینان‌بخش که نشان می‌دهند می‌توان از دل تاریک‌ترین روز‌های زندگی بیرون آمد و آن را دوباره زیباتر و درخشان‌تر از همیشه ساخت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • عاطفه حسین نژاد
    • پاسخ به نظر

    قلم ریچل هالیس واقعا خیلی روان و خودمونی و تاثیرگذاره

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی