رئیس زندگی خودت باش

(1)
نویسنده:

800,000ریال

720,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
230

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رئیس زندگی خودت باش

انتشارات سنگ منتشر کرد:
یک کتاب روان‌شناسی خودیاری فوق‌العاده که شما را عمیقاً تحت تأثیر قرار می‌دهد. نوشته‌ی چهره‌ی جهانی سی و دو ساله، «لی‌لی سینگ».
سال دوهزار و شانزده، نام «لی‌لی سینگ» بیست و هشت ساله، در فهرست «سی فرد برتر زیر سی سالِ صنعت سرگرمی هالیوود» در مجله‌ی فوربز قرار گرفت. همان سال مجله‌ی فست‌کمپانی او را به عنوان «خلاق‎ترین فرد صنعت کسب‎وکار» معرفی کرد و این چهره‌ی جوان اینترنتی، ناگهان به یک پدیده تبدیل شد. یک سال بعد، یعنی سال 2017 موفقیت‌های پی‌درپی او با کتاب رئیس زندگی خودت باش کامل شد. این کتاب به عنوان کتاب برگزیده‌ی سال گودریدز انتخاب شد و سینگ رسماً به الگویی برای دختران جهان تبدیل شد. البته او پیش از این‌ها کار خودش را از طریق یوتیوب با جذب بیش از یازده میلیون دنبال‌کننده کرده بود.
لی‌لیسینگ درواقع یک هنرمند چندوجهی است. او ابتدا با ویدیوهای کمدی و الهام‎بخش در یوتیوب شهرت جهانی پیدا کرد و بعد وارد سینما شد. سینگ حالا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این‌که چه‌طور توانسته است به این سرعت و با این سن کم، به چنین جایگاهی برسد. حرف‌هایی که در این کتاب به صورتی همه‌فهم، منظم، و طبقه‌بندی شده می‌خوانیم. یک کتاب روانشناسی خودیاری و انگیزشی که به‌شدت مفید و آموزنده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم کتاب ۱۲ قانون زندگی را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی