30بوک
کتاب عمومی
تاریخ
ایران
یک سال در میان ایرانیان

یک سال در میان ایرانیان

(5)

4,000,000ریال

3,600,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
714

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یک سال در میان ایرانیان

انتشارات نگارستان کتاب منتشر کرد:
نظر به اینکه اغلب ایرانی ها مرحوم پروفسور ادوارد براون انگلیسی را می شناسند و به خدمات برجسته او نسبت به ایران آشنا هستند، و از این نویسنده و دانشمند بزرگ در ایران تاکنون چند کتاب منتشر شده، تصور نمی کنیم که معرفی او، به وسیله مترجم، لزومی داشته باشد. خاصه آنکه سِر دنیسن راس مستشرق و دانشمند معروف، که او نیز در ایران نزد طبقه باسواد و منورالفکر معروفیت دارد، مقدمه مفصلی راجع به شرح حال پروفسور ادوارد براون نوشته که در آغاز این کتاب از نظر خوانندگان می گذرد.
همانطور که دنیسون راس اشاره می نماید، ادوارد براون به راستی عاشق ایران بوده و وقتی وارد ایران، مخصوصاً شیراز، می شود، حال او عیناً شبیه به عاشقی است که به وصال معشوق رسیده باشد.
این کتاب محتوی شرح مشاهدات او در ایران است. براون از راه ترکیه وارد ایران شده و بعد از عبور از تبریز و تهران و اصفهان، به شیراز و یزد و کرمان رفته و سپس از آنجا به تهران مراجعت نموده و از راه مازندران و بندر مشهد سر از ایران خارج شده است.
در این سیاحتنامه، نویسنده بیشتر به روحیۀ هموطنان ما توجه دارد و چون یک مرد سیاح، خصوصاً اگر دانشمند باشد، می خواهد از هر چیزی مستحضر گردد، ادوارد براون هنگام مسافرت به ایران با فرق مختلف تماس گرفته و صحبت کرده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • علی نمکیان
    • پاسخ به نظر

    ادوارد براون یکی از بهترین شرق شناسان است . این کتاب فقط یک سفرنامه ساده نیست دیدگاههای براون و نظرات او بسیار خواندنی و آموزنده است

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی