پاک سازی آگاهی

(3)
نویسنده:

2,000,000ریال

1,800,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
534

علاقه مندان به این کتاب
17

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پاک سازی آگاهی

انتشارات کلک آزادگان منتشر کرد:
دبی فورد، در کاربردی ترین کتاب خود، فرایندی سه بخشی را ارایه می دهد که ما را توانمند می سازد تا افکار مسموم و رفتارهای ویرانگرانه را رها کنیم و به آرامشی ژرف که در درون نهفته است، دست یابیم. هفت روز نخست رهاسازی، زیر و رو کننده همه مسایل مربوط به گذشته است که از نیروی زندگی ما می کاهند و مانع رشدمان می شوند. پس از پالایش این عواطف کهنه، مانند غم های قدیمی، رنجش های تلخ، افسوس های ژرف و باورهای منسوخ، اندک اندک شور و شوقی تازه برای زندگی می یابیم. طی هفت روز بعد، دبی، ما را وامی دارد تا نگاهی صادقانه به موقعیتی که امروز داریم و کسی که امروز هستیم بیندازیم، همه چیز را مشاهده کنیم و ببینیم کدام یک از آن ها مفید هستند و کدام مفید نیستند. سرانجام به قدرت خود و توان پاسخ دادن به فراخوان جانمان پی می بریم. هفته پایانی، شورانگیزترین تحول را همراه دارد. آنگاه به آینده می نگریم و کشف می کنیم که می خواهیم از امروز به بعد چه کسی باشیم. پاکسازی آگاهی، ما را به سفری شخصی و شگفت آور می برد که چشمان مان را به روی همه آن کسی که هستیم و همه آن کسی که می خواهیم بشویم، می گشاید. این سفر، آگاهی ما را دگرگون می کند و مقصود، معنا و شور و شوق زندگی مان را شکوفا می سازد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب نیمهٔ تاریک وجود را نیز بخوانید.


...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • پاسخ به نظر

    این یک کتاب خودشناسی است که در مدت 21 روز با تمریناتی شما را در این راه هدایت میکند تا خود را از گذشته و هرچه مانع شما می شود که در لحظه حال باشید دور کند و ترجمه ی خیلی خوبی هم داره.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • 0

    زندگی، فرصت‌های بی‌شماری در اختیار شما می‌گذارد تا سرشت الهی‌تان را آشکار کنید. معمولاً این فرصت‌ها در ناملایمات و دشواری‌های زندگی پیدا می‌شوند. در این اوقات است که فرصت می‌یابید جهان درونتان را بکاوید و فرایند مقدس صمیمی شدن با کل وجودتان را آغاز کنید.

عیدی