اصول فرم و طرح

(66)
نویسنده:

2,400,000ریال

2,160,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
8714

علاقه مندان به این کتاب
42

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اصول فرم و طرح

انتشارات نی منتشر کرد:
کتاب های وسیوس وُنگ درباره ی اصول طراحی، از کتاب های کلاسیک آموزش هنر و طراحی در سراسر دنیا به شمار می رود. در این کتاب، وُنگ مطالب سه کتاب دیگر خود را در یک کتاب جامع درباره ی اصول و مبانی عملی طراحی، گرد آورده است.
کتاب که به سه بخش تقسیم شده است:
• اصول و مبانی طراحی را با تأکید بر فرم های مسطح و انتزاعی شرح می دهد.
• چگونگی خلق فرم ها را با تمرکز روی جنبه های بازنمایی شده نشان می دهد و فرهنگ معلومات بصری طراح را گسترده تر می کند.
• چگونگی استفاده از خط و سطح را برای ساخت اشیای خودایستا در جهان واقعی شرح می دهد.
توضیح اصول طراحی دوبعدی و سه بعدی با جدیدترین مطالب در مورد گرافیک رایانه ای تلفیق شده است. وُنگ ابتدا وسایل و نرم افزارهای مناسب با احتیاجات طراح را معرفی می کند و سپس نحوه ی استفاده از رایانه را برای پیاده کردن اصول طراحی مورد گفتگو در باقی کتاب شرح می دهد.
ارتباط درونی ابعاد متفاوت اصول طراحی در بیش از 900 نمودار و تصویر بزرگ نشان داده شده است. کتاب، واژه نامه ی توصیفی روزآمدی نیز برای آگاهی خواننده از جدیدترین واژه های طراحی دارد.
کتاب اصول فرم و طرح مرجعی کامل به قلم یکی از صاحب نام ترین نویسندگان رشته ی طراحی است و نیاز همه ی هنرمندان و طراحان گرافیک را برطرف می کند.
وُسیوس وُنگ یکی از نویسندگان پرخواننده ی رشته ی طراحی در جهان امروز است. او چهار کتاب راهنمای پرفروش به نام های اصول طراحی دوبعدی، اصول طراحی سه بعدی، اصول فرم دوبعدی و اصول طراحی رنگی نوشته است.
وسیوس ونگ در سال 1936 در چین متولد شد. در سنین جوانی به هنگ کنگ رفت و هما ن جا بود که به نقاشی و طراحی غرب علاقه مند شد. در دهه ی 1950 به امریکا رفت و در کالج کلمبس اوهایو و مؤسسه ی مریلند در بالتیمور به تحصیل در رشته ی هنر و طراحی پرداخت. از سال 1967 تا 1984 در مدرسه ی طراحی پلی تکنیک هنگ کنگ به تدریس پرداخت و در حال حاضر استاد دپارتمان هنرهای زیبا و مشاور دپارتمان فرهنگ در دانشگاه هنگ کنگ و عضو شورای مدرسه ی مرکز هنرهای هنگ کنگ است.
آزاده بیداربخت متولد سال 1334 در تهران است. وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته معماری از دانشگاه علم و صنعت ایران در سال 1356 و کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و منطقه ای از PRATT INSTITUTE نیویورک در سال 1359 است. او جایزه رشد را برای کتاب اصول فرم و طرح دریافت کرده است.
نسترن لواسانی متولد سال 1340 در تهران است. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته ی گرافیک از دانشگاه آزاد تهران در سال 1372 است. کتاب «اصول فرم و طرح»، اثر وسیوس ونگ با ترجمه ی مشترک او و آزاده بیداربخت، از آثار برگزیده ی سومین جشنواره کتاب های آموزشی رشد سال 1381 شناخته شد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی