پسر دلبند

(2)
نویسنده:

1,300,000ریال

1,170,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
224

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پسر دلبند

انتشارات تندیس منتشر کرد:
نخستین رمان دلخراش و تکان‌دهنده‌ی لورن نورث، با تعلیق روانشناسی آمیخته شده و داستان مادری است که به‌تازگی شوهرش را از دست داده و برای تأمین جانی پسر کوچکش، دست به هر کاری می‌زند.
وقتی تِس کلارک یک روز پس از تولد هشت سالگی پسرش جِیمی، در بیمارستان از خواب بیدار می‌شود، از چند چیز مطمئن است : به او چاقو زده‌اند، پسرش گم شده و پای برادرشوهر و مشاور سوگواری‌اش در میان است. ولی کسی به حرف‌هایش گوش نمی‌کند.
پس از مرگ ناگهانی همسرش مارک در سانحه‌ی ناگواری که چند ماه پیش رخ داد، تنها چیزی که او را سرپا نگه داشته جِیمی است. تس و جِیمی برای درک زندگی جدیدشان بدون مارک با هم کشمکش دارند، ولی شادی‌شان را در لحظه‌های کوتاه زندگی روزمره مانند رفتن تا درِ مدرسه و تماشای تلویزیون پیدا می‌کنند. زندگی بدون مارک دشوار است، ولی تِس پسرش جِیمی را دارد و نکته‌ی مهم همین است.
ولی در حالی که تِس در بیمارستان سردرگم است و کسانی دور و برش را گرفته‌اند که به حرف‌هایش گوش نمی‌کنند، دنیایش فرو می‌ریزد. برای نجات پسرش، باید اتفاقات بین روز مرگ مارک و تولد پسرش را کنار هم بگذارد، ولی شاید تحمل واقعیت برایش بیش از اندازه دشوار باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی