30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
عمومی
ایکیگای دلخوشی های کوچک زندگی

ایکیگای دلخوشی های کوچک زندگی

(3)

800,000ریال

720,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1123

علاقه مندان به این کتاب
14

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ایکیگای دلخوشی های کوچک زندگی

انتشارات سنگ منتشر کرد:
کلمه‌ی ژاپنی «ایکیگای» از دو قسمت تشکیل شده است: «ایکی» به معنای زندگی و «گای» به معنای ارزش یا بها. پس ایکیگای یعنی ارزش زندگی یا شادی در زندگی. درواقع به همان دلیلی اشاره دارد که صبح‎ها به علتش از خواب بیدار می‎شوید. ترجمه‌ی ایکیگای به معنای «هدف زندگی» کاملاً اغراق‎آمیز است، چون این کلمه هدف برجسته‌ی زندگی فرد نیست. کلمه‌ی «زندگی» در این‎جا بیش‌تر با زندگی روزمره هم‎تراز است. به عبارت دیگر، ایکیگای می‎تواند با لذت و نشاطی ارتباط داشته باشد که فرد در زندگی روزانه‌ی خود می‎یابد و بدون آن، کل زندگی‌اش شاد نخواهد بود…
این‌ها را «یوکاری میتسوهاشی» در مقدمه‌ی کتابش نوشته است. کتابی که به شکلی مختصر و مفید، به یکی از مفاهیم جذاب فلسفه‌ی ژاپن می‌پردازد. شما با خواندن این کتاب، در کم‌تر از هشتاد صفحه، به‌خوبی با این مفهوم کلیدی آشنا می‌شوید و مهم‌تر از آن، اساسی‌ترین رهنمودهای برآمده از آن را به صورت عملی می‌آموزید.
ایکیگای شما چیست؟
این سؤال هیچ پاسخ درست یا غلطی ندارد. فقط با قطعیت می‎توان گفت که با نشستن در خانه نمی‎توانید ایکیگای خود را پیدا کنید. چون ایکیگای همان کاری است که برای رسیدن به شادی، به آن دست می‎زنیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی