والدین سمی همسر

(1)

1,150,000ریال

1,035,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
797

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب والدین سمی همسر

انتشارات علم منتشر کرد:
والدین همسرتان دارند زندگی زناشویی شما را مسموم می کنند؟ این کتاب به شما کمک می کند تا بتوانید رفتارتان را مدیریت کنید بدون اینکه به رابطه شما با همسرتان خدشه ای وارد شود.
ما با انواع مختلفی از والدین سمی همسر روبه‌رو هستیم. انتقادگران که همیشه از شما ایراد می گیرند؛ کنترل گران که سعی دارند زندگی شما را خراب کنند؛ احاطه گران که شما را فقط برای خودشان می خواهند؛ و استادان شلوغ کاری که مشکلات خودشان را وارد زندگی شما می کنند. اگر این رفتارها یا رفتارهای مشابه را در والدین همسر خود دیده اید، بهتر است مواظب زندگی تان باشید.
سوزان فوروارد در این کتاب به شما کمک می کند تا افراد سمی زندگی خود را بشناسید، از پیچیدگی های مشکلات با والدین همسر صحبت می کند، نشان می دهد که چطور والدین همسرتان فرزند خود را دستاویزی برای رسیدن به هدفشان می کنند، و شما را یاری می کند تا شرایط همسرتان را درک کنید.
او با نقل داستان های واقعی از زنان و مردانی که سعی می کنند خود را از رفتارهای مخرب والدین همسرشان رها کنند، به راهکارهای مؤثری برای ایجاد روابط دوستانه، بهبود شرایط، یا حفظ حرمت نفس شما اشاره می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • معین موسوی نژاد
    • پاسخ به نظر

    این کتاب و کتاب والدین سمی را به تمام زنان و مردان تازه ازدواج کرده پیشنهاد میکنم (اگه فکر میکنید امروز کار مهمی دارید که باید انجام بدید ولی یادتون نمیاد اون کار مهم خرید این کتابه)

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی