30بوک
کتاب کودک و نوجوان
کودک 6 تا 12 سال
داستان و شعر
وقتی نگرانی های من خیلی زیاد می شود

وقتی نگرانی های من خیلی زیاد می شود (خشتی)

(0)

380,000ریال

342,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
411

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب وقتی نگرانی های من خیلی زیاد می شود

انتشارات بوی کاغذ منتشر کرد:
«در سال های اخیر، تأکید زیاد بر تنظیم هیجانی کودکان کم توان رشدی با مشکلات هیجانی -رفتاری باعث شده گذاری مهم و مؤثر از رویکردهای سنتی مدیریت رفتار صورت گیرد. در این کتاب، نویسنده به والدین و مربیان منابعی مفید و جذاب ارائه می دهد که با رویکردهای رشدی و کودک محور هماهنگ است و از سلامت هیجانی کودکان و کیفیت زندگی آنان حمایت می کند.»
دکتر بری ام. پریزنت
گفتاردرمانگر و استاد مرکز مطالعات رشد انسان، دانشگاه براون
«نویسنده باز هم شاهکاری خلق کرده است. ایده های این کتاب ارزشمند، مبتنی بر شواهد، ساده، قابل اجرا و مناسب برای کودکان است. از همه مهم تر، این کتاب مرجعی مناسب برای کودکان مضطرب به شمار می آید. این کتاب مناسب همه کودکان است، نه فقط کسانی که در حوزه استثنایی قرار می گیرند. تصاویر دلنشین، فرصت های تعاملی و مقیاس پنج مرحله ای باعث شده این کتاب از هر لحاظ کامل باشد.»
دکتر دایان تواچتمن کالن
گفتار درمانگر و ویراستار ارشد فصلنامه طیف اتیسم
«این کتاب، کتاب مورد علاقه من برای کار با کودکان مضطرب است؛ منبعی کاربردی، قابل اجرا و عملیاتی برای مواجهه با اضطراب که با ارائه توصیه هایی برای معلمان و والدین به وضوح شرح می دهد چرا و چه وقت کودک به علت اضطرابش به حمایت بیشتری نیاز دارد. همچنین، این کتاب در بخش راهبردهای مبتنی بر شواهد، ایده های ملموس برای حمایت فعالانه از کودکان مضطرب ارائه می دهد که به خواننده کمک می کند بیاموزد چگونه حمایت های مثبت گوناگون را به اجرا در آورد. در این کتاب، هر راهبرد با یک شیوه درمان مبتنی بر شواهد همراه است. ضمنا، این کتاب ابزاری کاربردی و دلخواه برای معلمانی است که خواهان بهترین راهبردها در کار با کودکان مضطرب هستند.»
جودی اندو
کارشناس ارشد مددکاری اجتماعی و مشاور آتیسم
«وقتی کودکی مضطرب است ممکن است فکر کنیم او فقط یک مشکل رفتاری دارد. اضطراب موقعیتی در ذهن ماست که افراد نمی توانند آن را ببینند. ما حتی ممکن است ندانیم اضطراب داریم، ولی همین اضطراب سبب می شود واکنش هایی نامناسب و بدون فکر درباره خودمان و دیگران داشته باشیم. این مسئله به زیبایی در این کتاب برای والدین و متخصصان این زمینه توضیح داده شده است. کتاب حاضر بر اساس کتاب پرفروش «مقیاس پنج مرحله ای» از همین نویسنده (با همکاری ام. کورتیس) طراحی شده است. والدین و متخصصان می توانند از ایده ها و تمرین های این کتاب برای یادگیری راهبردهای مدیریت نگرانی که مبتنی بر راهبردهای رفتاری شناختی است استفاده و به کودکان کمک شایانی کنند. این کتاب می تواند به صورت فردی و گروهی در کلاس های درس مدارس عادی و ویژه مورد استفاده قرار گیرد. به هر حال، همه ما گاهی اضطراب را تجربه می کنیم.»
میشل گارسیا وینر
کارشناس ارشد گفتار درمانی و طراح برنامه آموزشی «تفکر اجتماعی»
«این کتاب مملو از راهبردهای روان شناختی کاربردی و عملیاتی به همراه تصاویری مناسب برای کمک به کودکان است تا تنش هایشان را برطرف
کنند و احساس بهتری داشته باشند.»
دکتر سایمن بارون - کوهن
دانشگاه کمبریج
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی