30بوک
کتاب عمومی
سیاست
عمومی
ایدئولوژی های سیاسی

ایدئولوژی های سیاسی

(34)

2,100,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3554

علاقه مندان به این کتاب
65

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ایدئولوژی های سیاسی

انتشارات نو منتشر کرد:
ایدئولوژیها ما را در درك دنیاى اجتماعىِ پیچیده‌اى كه در آن زندگى مى‌كنیم یارى مى‌دهند. ایدئولوژى هم تبیین روابط اجتماعى و سیاسىِ موجود و هم طرحى براى سازمان‌دادن به این روابط است. حتى اگر معتقد باشیم چالش ایدئولوژیک دیگر وجه مشخصهٔ روابط شرق‌-غرب به‌حساب نمى‌آید، قطبى‌شدنِ شمال و جنوب اهمیت بیشترى مى‌یابد و نابرابرى در ثروت بسیار بیش از هر زمان دیگرى است. تا زمانى كه چنین باشد، مباحث ایدئولوژیک در باب مزایا و نقایص سیاستهاى دولتها ادامه خواهد یافت و آوردگاه ایدئولوژیک، به جاى كوچكتر شدن، گسترش مى‌یابد و ایدئولوژیها مشخصهٔ اصلى جهان سیاست باقى خواهند ماند.
در این کتاب، هفت مدرّس پیشین و كنونى دانشكدهٔ علوم سیاسى دانشگاه كووینز (بلفاست، ایرلند شمالى) ایدئولوژیهاى لیبرالیسم، محافظه‌كارى، سوسیالیسم، دموكراسى، ناسیونالیسم، فاشیسم، زیست‌بوم‌گرایى و فمینیسم را بررسى كرده‌اند. نوع پرداخت آنها متمایل به تأكید بر جنبه‌هاى آموزشى و اجتماعى براى تدریس این مباحث در دانشگاه است، نه جدالِ سیاسى صِرف.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیر حسین اکبری
    • پاسخ به نظر

    علیرغم اینکه ویراست سوم را خریداری کردم در سال 1400، متاسفانه جمله بندی و ترجمه زیبنده نام جناب آقای قائد نیست. لطفا قبل از خرید تورق بفرمایید

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی