خشم (مهراندیش)

(0)
نویسنده:

2,500,000ریال

2,250,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
155

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خشم

انتشارات مهراندیش منتشر کرد:
وودوارد پس از کتاب وحشت، ترامپ در کاخ سفید که در سپتامبر 2018 منتشر شد، در دومین اثر خود دربارهٔ دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ با نگاهی موشکافانه به تجزیه‌و تحلیل موضوعاتی از قبیل همه‌گیری و نحوهٔ مدیریت ویروسِ کووید-19، رابطهٔ شکنندهٔ دونالد ترامپ با مقاماتِ بلندپایهٔ عموماً باپیشینهٔ نظامیِ هیئت دولت،ناآرامی‌های نژادی و همچنین رابطهٔ او با کره‌شمالی و روسیه و ایران می‌پردازد.
ترامپ پس از کتابِ وحشت به وودوارد پیشنهاد می‌دهد تا بتواند در کتابِ بعدیِ او از اقداماتِ خود دفاع کند و بدین‌ترتیب وودوارد، طی 18 مصاحبه با دونالد ترامپ، دست به گارش این کتاب می‌زند. ترامپ، همچنین، برخی از اعضاء هیئت‌دولتِ خود را ازجمله جرِد کوشنِر، میک مولوِینی، رابرت‌ اُ برایِن و متیو پوتینگر و کِیلی مَک‌اِنِنی را موظف می‌کند تا در کتابِ خشم مصاحبه‌هایی با باب وودوارد انجام دهند و به تشریحِ اقدامات خود بپردازد. سایمِن اَند شوستر ناشرِکتابِ خشم در قسمتِ توضیحات این کتاب آورده است:«خشم نتیجهٔ صدها ساعت مصاحبهٔ دست اول، یادداشت‌ها، ایمیل‌ها، خاطرات و اسناد محرمانه است.»
ترامپ، پس از انتشارِ خشم، آن را محکوم کرد و کتاب را تلاشی جهتِ وارد آوردنِ «یک ضربهٔ سیاسی دیگر» نامید. خشم در گرماگرم رقابت‌هایِ انتخاباتی منتشر شد. خوانندگان و منتقدین استقبال چشمگیری از آن داشتند و تا به امروز- شش هفته پس از انتشارِ کتاب و اتمامِ انتخاباتِ 2020 ریاست جمهوری آمریکا- پرخواننده‌ترین کتابِ لیستِ آمازون است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی