30بوک
کتاب عمومی
سینما و تئاتر
نمایشنامه و فیلمنامه
علامت گنج روغن نهنگ در مسیر شرق به سوی کاردیف

علامت گنج روغن نهنگ در مسیر شرق به سوی کاردیف

(2)
نویسنده:

960,000ریال

768,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
190

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب علامت گنج روغن نهنگ در مسیر شرق به سوی کاردیف

انتشارات سبزان منتشر کرد:
سه نمایش نامة علامت گنج، روغن نهنگ، و در مسیر شرق به سوی کاردیف تک پرده هایی از یوجین اونیل هستند که هر یک، با بیانی متفاوت، زندگی دریانوردی و تجربیات شخصی اونیل از زندگی بر روی دریا را در خود منعکس می کنند.
نمایش نامة علامت گنج روایتگر حال و احوال شخصیت هایی است که، با کمک تخیل و قدرت تصویرپردازی، مرز باریک بین حقیقت و رؤیا را درهم می شکنند و دنیایی در ذهن می سازند که تداعی گر تلاش آن ها برای یافتن چیزهایی است که رسیدن به آن ها محال به نظر می رسد. اونیل، در این نمایش نامه، با توسل به هنر کم نظیر خود در شخصیت پردازی، انسانی را به تصویر می کشد که میان لحظه ای که دیگر نمی داند کجاست و آینده ای که در آن هرگز نخواهد توانست بارِ دیگر خود را بیابد، معلق است.
در نمایش نامة روغن نهنگ، اونیل دنیایی مردسالارانه بر روی یک کشتی تجاری در دریا را به نمایش می کشد که در آن نگرش عام و خاص به مسئولیت های مردانه و تجارت بیش از توجه به زنان است و زمانی که شخصیت زن داستان قصد ورود به این دنیای مردانه را دارد به حاشیه کشیده می شود و تا آستانة فروپاشی روانی پیش می رود.
نمایش نامة در مسیر شرق به سوی کاردیف روایتگر زندگی سخت دریانوردی و حال و احوال انسان سرگردانی است که در لحظة مرگ درمی یابد که هرگز به جایی تعلق نداشته است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی