از ذهن تا واقعیت

(0)
نویسنده:

2,640,000ریال

2,112,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
476

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب از ذهن تا واقعیت

انتشارات سبزان منتشر کرد:
ما همواره درصدد غلبه بر محدودیت‌های ذهنی خود هستیم و می‌خواهیم وسعت توانایی‌های ذهنی خود را تا حد امکان گسترش دهیم. می‌خواهیم تا جایی که ممکن است شاد، سلامت، موفق و خلاق باشیم و با عشق زندگی کنیم. درعین‌حال، می‌دانیم که بسیاری از رؤیاها و افکار (غیرمعقول و غیرمعمول) ما هیچ‌گاه به واقعیت تبدیل نخواهند شد.
در کتاب «از ذهن تا واقعیت»، به مواردی تاریخی از تجربیات شخصی افراد درباره چگونگی تبدیل شدن افکارشان به واقعیت پرداخته شده است. این تجربیات که در زمینه‌های مختلف پزشکی، روان‌شناسی، ورزشی، کسب‌وکار و اکتشافات علمی بوده‌اند، خواننده را با خود از تفکرات عمیق و الهام‌بخش به حوادث دلهره‌آور می‌برند. این داستان‌ها نشان می‌دهند که افکار ما می‌توانند، فراتر از واقعیت فضا و زمان ما، به واقعیت تبدیل شوند.
داوسون چرچ، نویسنده کتاب، معتقد است ما هنرمندانی هستیم که لحظه‌به‌لحظه در حال رنگ‌آمیزی و خلق دنیای خود هستیم. افکار و دیدگاه‌های ما در هر لحظه، تبدیل به واقعیت اطراف ما می‌شوند. در حقیقت، ما با انتخاب افکار خود ـ چه آگاهانه و چه ناآگاهانه ـ واقعیت مادی زندگی خود را رقم می‌زنیم. حال، با دانستن این موضوع، باید از خود بپرسیم که در لحظات، روزها، ماه‌ها، سال‌ها و دهه‌های پیش رو چه دنیایی را برای خود خواهیم ساخت؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی