یک سرزمین موعود (گالینگور)(مهراندیش)

(11)

1,800,000ریال

1,620,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
746

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
4

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یک سرزمین موعود

انتشارات مهراندیش منتشر کرد:
باراک حسین اوبامای دوم، زاده 1961، وکیل، سناتور و چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا طی دو دوره چهارساله است. او لیسانس علوم سیاسی و فوق دکترای حقوق اساسی از دانشکده حقوق هاروارد را دارد. اوباما مرد سال 2008 در مجله تایم و برنده جایزه صلح نوبل در سال 2009 برای «تلاش فوق العاده در تقویت دیپلماسی بین المللی و ترغیب به همکاری میان جوامع» است.
یک سرزمین موعود چهارمین اثر باراک اوباماست. او در این کتاب، با جزئیات و بسیار موشکافانه، مسائل مهمی را مورد بررسی قرار داده است؛ از حضور به عنوان سناتوری جوان در مجلس سنای آمریکا تا روزهای اول در کاخ سفید، حقوق سیاه پوستان و رنگین پوستان، بهار عربی و منازعه اعراب و اسرائیل، بحران مالی اروپا و آمریکا، وقایع ایران و انتخابات 88، تغییرات اقلیمی و عملیات کشتن اسامه بن لادن. فرید زکریا، تحلیلگر و نظریه پرداز سیاسی، این کتاب را بهترین کتاب خاطرات نوشته شده توسط یک رئیس جمهور می داند.
یک سرزمین موعود نقدهای مثبت بسیاری در مجله نیویورک تایمز، واشنگتن پُست و گاردین به خود اختصاص داد و رکورد فروش کتاب همسر خود یعنی شدن را در روز اول شکست. نیویورک تایمز دو ماه قبل از انتشار این کتاب تضمین داد که یک سرزمین موعود بیشترین فروش را در میان تمامی کتاب ها در سال 2020 خواهد داشت. بر اساس وعده اوباما جلد دوم این کتاب به زودی منتشر خواهد شد. یک سرزمین موعود بسیار فراتر از یک کتاب سیاسی است.
«اگر پیروز می شدم، بدان معنا بود که من تنها کسی نبودم که باور داشتم جهان نباید مکانی سرد و بی روح باشد؛ جایی که در آن بخشندگی وجود ندارد، جایی که ضعفا طعمه اغنیا می شوند. نباید مکانی باشد که ناگزیر شویم به زندگی قبیله ای و عشیرهای بازگردیم، در برابر ناشناخته ها موضع بگیریم و در مقابل تاریکی ها از ترس به خود بلرزیم.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی