فرضیه فراگیر فراموشی

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
604

علاقه مندان به این کتاب
10

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فرضیه فراگیر فراموشی

انتشارات نیلوفر منتشر کرد:
«مردی که داستان خوبی تعریف کند، عملاً پادشاه است.»
از متن رمان
ژوزه ادواردو آگوآلوسا، نویسنده و روزنامه نگار آنگولایی، در 1960 به دنیا آمده، کشاورزی و جنگلداری خوانده و بیش از 25 جلد کتاب منتشر کرده است. مهم ترین رمان هایش عبارتند از: آفتاب پرست ها (به ترجمه همین قلم، نشر چشمه ) فرضیه فراگیر فراموشی (برنده جایزه بین المللی ادبیات دابلین) خوابدیدگان بی اختیار، زن های پدرم و موسم باران....
رمان حاضر داستان زنی پرتغالی، به نام لودو، است که همراه خواهر و شوهر خواهرش به آنگولا می رود و بر اثر ماجرایی، در آستانه استقلال آن کشور، 1975، ناچار حدود سی سال در به روی خود می بندد.
در این رمان جمع وجور نویسنده با مهارت بندبازی از این شاخ به آن شاخ می پرد و با چنان ساختار منسجمی بندهای پراکنده را به هم پیوند می زند که خواننده را مبهوت تردستی خود می کند.
انگار همگی در این کشور دچار فراموشی شده اند: فراموشی آرمان های استقلال، فراموشی آرمان های سوسیالیسم که مبنای آن توزیع عادلانه ثروت است و فراموشی انسانیت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سجاد ابراهیمیان
    • پاسخ به نظر

    کتابی خوب با داستان خواندنی و متفاوت فضا و روند داستان جذاب، واقعی و قابل درک بود شخصیت های زنده ای داشت تکه داستان هایی رخ میده که در پایان و در کنار هم یک پایان خوب رو ترسیم می کنند این کتاب باعث شد باقی کارهای این نویسنده رو دنبال کنم از سبک قلمش خوشم اومد ترجمه مهدی غبرایی هم ایرادی نداشت

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سجاد ابراهیمیان
    • 0

    پدرم نمی خواهد فراموش کند. می گوید فراموشی در حکم مرگ است.فراموشی تسلیم است دیگر خودت را به زحمت نینداز.اشتباهات ما اصلاحمان می کنند.شاید احتیاج داشته باشیم فراموش کنیم.باید فراموش کردن را تمرین کنیم.

عیدی