سرزمین موعود

(10)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
920

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
2

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سرزمین موعود

انتشارات نون منتشر کرد:
باراک اوباما (زادۀ 4 اوت 1961) سیاستمدار دموکرات آمریکایی است که از سال 2009 تا سال 2017 در دو دورۀ چهارساله ریٔیس‌‌جمهور ایالات ‌متحدۀ آمریکا بود. اوباما نخستین ریٔیس‌‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا است. او در هونولولو، ایالت هاوایی، از مادری آمریکایی و پدری کنیایی و مسلمان به دنیا آمد. در دانشگاه‌های کلمبیا و هاروارد به تحصیل در رشتۀ حقوق پرداخت و اولین سیاه‌پوستی بود که سردبیر نشریۀ حقوقی دانشگاه هاروارد شد. در دورۀ ریاست جمهوری او و در جریان مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 وزرای خارجۀ ایران و آمریکا برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی بر سر یک میز به مذاکره نشستند.
سرزمین موعود در 17 نوامبر 2020 منتشر شده است. این کتاب به فرازهایی از فعالیت سیاسی اوباما می‌پردازد و دربرگیرندۀ اطلاعات ارزشمندی از دوران نوجوانی او تا حوادث مربوط به کشتن اسامه بن‌ لادن است.
با به قدرت رسیدن جو بایدن، معاون سابق اوباما، بررسی دیدگاه‌های شخصی و سیاسی چهل و چهارمین ریٔیس‌جمهور ایالات متحدۀ آمریکا اهمیت مضاعف یافته است، زیرا بخش عمدۀ سیاست‌های داخلی و خارجی تیم جدیدی که ادارۀ کاخ سفید را به عهده گرفته‌اند متأثر از میراث اوباما و در ادامۀ مسیر او است.
این کتاب که از همان روز نخست با استقبال فراوان روبه‌رو شده تا کنون بیش از سه میلیون نسخه فروش داشته و به ده‌ها زبان ترجمه شده است.
مترجم این کتاب، دکتر علی سلامی است که پیش از این کتاب شدن از میشل اوباما را برای اولین‌بار منتشر کرده و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی