30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
شرلوک هلمز خیابان پراد

شرلوک هلمز خیابان پراد

(0)
نویسنده:

1,550,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
322

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شرلوک هلمز خیابان پراد

انتشارات نیلوفر منتشر کرد:
در 1928 اگوست ویلیام درلث؛ نویسنده جوان آمریکایی نامه ای به سر آرتور کانن دویل نوشت و در آن ضمن ابراز تأسف از اینکه چرا وی قصد ندارد نگارش داستان های شرلوک هلمز را دنبال کند، از نویسنده بزرگ پرسید که آیا اجازه می دهد او آثار جدیدی با محوریت شخصیت شرلوک هلمز بنویسد؟ او در این نامه به سر آرتور قول داد که کاملا به الگوی نگارشی نویسنده بزرگ وفادار بماند و هیچ یک از خصوصیات قهرمانان آثار وی را تغییر ندهد. کانن دویل مؤدبانه درخواست درلث را رد کرد. از این رو نویسنده جوان بر آن شد تا خود، کاراگاهی بیافریند که تا حد امکان به شخصیت دوست داشتنی آثارکانن دویل شبیه باشد و به این ترتیب «سولار پونس» آفریده شد.
سولار پونس از سال 1907 در شماره 7B خیابان پراد به عنوان کارآگاه خصوصی کار می کند. خدمات برجسته او به دولت بریتانیا در خلال سال های پر التهاب جنگ جهانی اول زبانزد مقامات دولتی است. برای او هم مثل هلمز، کار در اولویت است و هیچ چیز نمی تواند لذت بخش تر از حل معمای پرونده ای مرموز باشد.
آنتونی بوچر (نویسنده و منتقد برجسته و یکی از بنیانگذاران انجمن نویسندگان معمایی آمریکا ) در نقدی که بر مجموعه کامل داستان های سولار پونس منتشر کرد، نوشت: «وقتی شرلوک هلمز تصمیم گرفت که از کار کناره گیری کند و به زنبورداری بپردازد جای خالی او در زندگی شهر لندن به گونه ای غیرقابل تحمل احساس شد. از میان تمامی کسانی که بر مبنای شخصیت هلمز آثار جدیدی خلق کردند تنها قهرمان اگوست درلث توانست جای خالی هلمز را پر کند. سولار پونس جانشین شایسته ای برای شرلوک هلمز است!»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • کمال شریف پور
    • پاسخ به نظر

    یک کتاب شرلوک هلمز جدید با نویسنده‌ای جدید و کارآگاهی جدید با همان سبک شرلوک هلمز، عالیه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی