خوابم چه می گوید

(15)

1,500,000ریال

1,350,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1030

علاقه مندان به این کتاب
32

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خوابم چه می گوید

انتشارات شمعدونی منتشر کرد:
همه ما هر شب خواب می‌بینیم، ولی کمتر کسی به طور مرتب آن‌ها را به خاطر می‌آورد. خواب‌ها به ما چه می‌گویند؟ چرا برخی مضامین در خواب‌ها تکرار می‌شوند. چرا هر بار مکان‌های تکراری در خواب‎هایمان ظاهر می‌شوند؟ آدم فضایی‌ها وسط خواب ما چه می‌کنند؟ حیوانات کجای خواب ما‌ هستند؟ چرا دوستان و آشنایان این قدر عجیب در خواب ما ظاهر می‌شوند؟ آیا خواب‌ها می‌توانند مرگ کسی را پیش‌بینی کنند؟ آیا خواب‌ها می‌توانند زمان وقوع یک رویداد را به ما بگویند؟
یک خواب ترسناک می‌تواند ما را از به خاطر سپردن خواب‌هایمان برای مدت طولانی محروم کند. چرا این اتفاق خوبی نیست؟ چون هنوز هم خواب می‌بینیم و احتمالاً همان خواب‌های ترسناک را هم می‌بینیم، اما شانس یادگیری از خواب‌هایمان را از دست می‌دهیم. خواب‌ها ما را نگران می‌کنند، دچار اضطراب می‌شویم، حتی گاهی آن‌قدر خوابی که دیدیم، برایمان شرم‌آور است که جرات تعریف کردنش را برای کسی نداریم. با وحشت از خواب می‌پریم و باور نداریم که چرا در چنین موقعیتی بوده‌ایم. آنها را به خستگی و پرخوری دیشب ربط می‌دهیم، اما بار دیگر همان مضامین، این بار قوی‌تر و کوبنده‌تر در خواب ما ظاهر می‌شوند.
جین ترزا اندرسون تراپیست و تحلیل‌گر خواب با پشتوانه علم روانشناسی در کتاب “خوابم چه می‌گوید” سعی می‌کند به این پرسش‌ها پاسخ دهد و ما را با ماهیت اصلی خواب‌هایمان آشنا کند. با خواندن این کتاب کم‌کم یاد می‌گیریم که گره معمای خواب‌هایمان را باز کنیم. حال که قدم به قدم با مضامین خواب‌های خود آشنا شدیم دیگر مانند قبل از آنها وحشت نمی‌کنیم. راحت‌تر می خوابیم و آرام‌تر بیدار می‌شویم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی