30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
هفته کاری چهار ساعته

هفته کاری چهار ساعته

(4)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1319

علاقه مندان به این کتاب
22

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هفته کاری چهار ساعته

انتشارات نون منتشر کرد:
تیموتی فریس در «هفتۀ کاری چهارساعته» نکات جالب توجهی در زمینۀ مدیریت منابع برای به دست آوردن بالاترین میزان بازگشت سرمایه ارایٔه می‌کند. توصیۀ او این است که دست از مسابقه برداشت، وسواس در مورد کار را متوقف کرد و عضوی از «ثروتمندان نوین» شد، افرادی که آموخته‌اند بر زمان تسلط یابند و خود را از ایدۀ هشت ساعت کار در روز برهانند. او از شما می‌خواهد به رژیم «کم دانستن» روی آورید و خود را رها سازید تا بتوانید سبک زندگی رؤیایی‌تان را دنبال کنید. اگر دنبال یک فرصت مطالعاتی یک ساله، ایدۀ کاری جدید، سامان‌دهی مجدد زندگی میان غول‌های تجاری و یا رؤیاهایی هستید که برای «روزی» به تأخیر انداخته‌اید، هیچ زمانی بهتر از همین الان برای آزمودن کارهای غیرمعمول نیست. «هفتۀ کاری چهارساعته» به بیش از چهل زبان دنیا ترجمه شده است.
تیموتی فریس، نویسندۀ برجسته در زمینۀ بازاریابی و فروش، به شش زبان زندۀ دنیا صحبت می‌کند و ادارۀ شرکتی چندملیتی با کارمندانی از سراسر جهان را بر عهده دارد. فریس از سال 2003 تا کنون مدرس مدعو در دانشگاه پرینستون است. او کارآفرینی را به‌عنوان ابزاری برای شیوۀ زندگی ایدیٔال و تغییر دنیا آموزش می‌دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    کتاب بسیار فوق‌العاده از «تیموتی فریس» که در اون راهکارهایی رو بیان می‌کنه که با دورکاری و ایجاد فرایندها و سیستم سازی در کسب‌وکار و یا ساخت کسب‌وکار آنلاین به درآمد رسید البته کتاب برای تکنولوژی‌های سال 2005 و همان حوالی‌ست که موضوع دورکاری خیلی مطرح نبوده. پیشنهاد می‌کنم حتماً مطالعه کنید.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی