پنجاه نویسنده کلیدی عکاسی

(1)
نویسنده:

3,960,000ریال

3,564,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
722

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
5

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پنجاه نویسنده کلیدی عکاسی

انتشارات بیدگل منتشر کرد:
هرچند عکاسی در مقایسه با سایر هنرها، چندان کهنسال به نظر نمی‌رسد، اما با توجه به عمر 170 ساله‌اش دیگر می‌توان با اطمینان گفت که به بلوغ رسیده است و چه بسا اکنون در اوج طراوت و سرزندگی باشد. از بخت خوش عکاسی، این رسانه در برهه‌ای تولد یافت که تأمل نظری دربارۀ هنرها به کردوکاری مقبول و حتی ضروری تبدیل شده بود، به نحوی که می‌توان گفت تاریخ عکاسی ربطی وثیق با تاریخ نوشتن دربارۀ آن دارد. بر این اساس، کتاب حاضر به معرفی برخی از مهم‌ترین نویسندگانی می‌پردازد که به شیوه‌های مختلف، و از دیدگاه‌های گوناگون، دربارۀ عکاسی نوشته‌اند و این چنین، نقشی مؤثر در شکل‌دادن به فهم و درک امروزی ما از این رسانه ایفا کرده‌اند.
از پروست و بودلر تا باتای و بارت، و از بازن و بنیامین تا سانتاگ و دریدا، کتاب حاضر مروری است موجز و روشن بر آرا و افکار طیف متنوعی از برجسته‌ترین نویسندگان و نظریه‌پردازان عکاسی.
پنجاه نویسندۀ کلیدی عکاسی یک راهنمای مقدماتی و جذاب و شفاف است. این کتاب هم مرجعی مفید برای دانشجویان و دست‌اندکاران عکاسی است و هم راهنمایی جامع برای همۀ کسانی که به ژرف‌اندیشی و نگارش نظری دربارۀ عکاسی علاقه‌مند هستند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی