ایمانوئل کانت

(1)
نویسنده:

1,350,000ریال

1,215,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1512

علاقه مندان به این کتاب
27

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ایمانوئل کانت

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
کانت یکی از محبوب‌ترین فلاسفه غرب در ایران است و میزان ترجمه‌ها و نوشته‌ها و رساله‌ها و مقاله‌ها درباره او آنقدر فراوان است که می‌توان یک جلد کتاب‌شناسی برایشان نوشت.
مهمترین ویژگی این اثر، اعتبارسنجی نظریه‌های کانت بر اساس نظریه‌های فلسفی قزن بیست‌ویکم است و اینکه با ظهور فلسفه‌های جدید، کدام‌یک از آرای کانت معتبر باقی مانده و کدام‌یک زیر سوال رفته یا منحل شده است.
کتاب حاضر مانند بیشتر آثار کانت‌شناسی، به کلیات بسنده نکرده و به هنجارهایی مثل عشق، اخلاق، دوستی، جنگ و صلح، قتل و دروغ هم پرداخته و فلسفه سیاسی کانت را نیز تقریر کرده است.
برایان دیویس، استاد فلسفه در دانشگاه فوردهام نیویورک درباره نویسنده این کتاب نوشته است: آنتونی کنی یکی از بهترین متخصصان در قید حیات تاریخ فلسفه غرب است. او در این کتاب تبیینی از کانت به‌دست داده که اختصار و دقت تحسین‌برانگیزی دارد. او همچنین به خواننده کمک می‌کند که ارزش اندیشه کانت را به خاطر بیاورد و درعین‌حال به نقاط قوت و ضعف آن هم پی ببرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سارا یمانی
    • پاسخ به نظر

    کتاب بسیار عالی و بسیار دقیق از نظر ترجمه است و باید قدرشناس این مترجم بزرگوار بود که به فکر دانشجویان عزیز در حوزه فلسفه بوده است.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی