30بوک
کتاب عمومی
هنر
عکاسی
تاریخ فرهنگی عکاسی

تاریخ فرهنگی عکاسی (رحلی)(شومیز)

(4)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1320

علاقه مندان به این کتاب
14

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تاریخ فرهنگی عکاسی

انتشارات حرفه نویسنده منتشر کرد:
کتاب«تاریخ فرهنگی عکاسی» شرحی غنی و ملموس از تاریخ عکاسی در بستر فرهنگ است. این کتاب مهم و ضروری نشان می‌دهد که عکاسی چگونه پیش رفته، سروشکل گرفته و دریافت ما از جهان را تیز و حساس کرده است. منظری است از عکاسی در نسبتش با احوالات اجتماعی و سیاسی و جغرافیایی؛ تعاملاتش با هنرهای مختلف از جمله نقاشی و رویکرد کانسپچوال؛ و بررسی جزیٔیِ کار عکاسان متنوعی از نیپس و نادار تا عکاسان متأخر همچون اِد روشا و داگ ریکارد و انجمن‌های عکاسی در طول تاریخ پرفراز و نشیبش.
مری وارنر مارین نشان می‌دهد که عکس‌ها واقعا چگونه دنیای ما را دگرگون کرده‌اند. انتخاب آگاهانه‌ی او از تصاویری بالغ بر 600 عکسِ مهم و جذاب، ذوق بسیاری را در بیان تاریخ به‌نمایش می‌گذارد... کتابی به‌دور از سبک و سیاق ملالت‌بار نوشته‌های تخصصی دانشگاهی.
مری وارنر مارین، استاد هنرهای زیبا در دانشگاه سیراکیوز در نیویورک است. سخنرانی‌های متعددی در اروپا و آمریکا داشته و در سال 2008 به‌خاطر کارهای متمادی درباره‌ی تاریخ و نظریه‌ی عکاسیِ مستندنگارانه، جایزه‌ی بنیاد اندی وارهول را دریافت کرده است. او مقالات و کتاب‌های متعددی ازقبیل «عکاسی و منتقدانش» (انتشارات دانشگاه کمبریج،) و «100 ایده‌ای که عکاسی را دگرگون کردند» (لارنس‌کینگ، 2012)، را به‌رشته‌ی تحریر درآورده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی