اندوه من

(4)

590,000ریال

531,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
261

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اندوه من

انتشارات نیماژ منتشر کرد:
«اندوه من» روایتی صمیمی، دقیق و پرجزئیات از هراس‌ها و دلتنگی‌های فرزند یک مادر پیر و بیمار را که «درست مثل یک مُرده» روی تخت افتاده، است. نام آن فرزند محمد هاشم اکبریانی است.
آیا «اندوه من» یک ناداستان است؟ آن‌گونه که از زیر عنوان اثر برمی‌آید، خود اکبریانی چنین اعتقثادی دارد. اما ناداستان چیست؟ روایتی متعهد است بدون دخالت تخیل، واقعیت را همان‌گونه که تجربه‌ی زیسته‌ی نویسنده آن را پشت‌سر گذاشته است به مخاطب ارائه دهد. برای نوشتن چنین روایتی می‌توان از تکنیک‌های داستان‌پردازی هم استفاده کرد و این کاری است که اکبریانی در «اندوه من» به بهترین وجه انجامش داده است.
او با بهره‌گیری از تجربه‌های طولانی و موفقش در زمینه‌ی نوشتن رمان و داستان کوتاه بی‌آنکه از بیان امر واقع تخطی کند، رنج‌هایش در مواجهه با فرایند فقدان و درنهایت مرگِ مادر را پُرکشش و خواننی روایت کرده است.
«اندوه من» ناداستانی نوشته‌ی محمدهاشم اکبریانی است. این کتاب روایتی از فقدان مادر و تاثیراتش بر زیست فرزند است.
علاوه‌بر علاقه‌مندان به ادبیات داستانی، خواندن «اندوه من» می‌تواند به افرادی که نزدیکانشان را از دست داده‌اند یا هراس فقدان عزیزانشان را دارند هم توصیه شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • بهرام جعفرپور
    • پاسخ به نظر

    اندوه من ,روایت عشق به مادر است .اندوه من حکایت بیمارداری است .مادری که سکته مغزی کرده و پدری که آلزایمر دارد .محمد هاشم اکبریانی گزارشی دقیق و مستند از دوران بیماری پدر و مادرش و غذا دادن با سوند و سرنگ به مادر و عوض کردن پوشک پدر می دهد و در این پرستاری از والدین هر واژه و کلمه و هر شیء عادی، رنگ عشق می گیرد .

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی