30بوک
کتاب زبان خارجی
سایر زبان ها
زبان عربی
کاملترین خودآموز زبان عربی
کاملترین خودآموز زبان عربی

کاملترین خودآموز زبان عربی (لینگافن عربی)(CD)(3جلدی)

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
776

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کاملترین خودآموز زبان عربی

انتشارات فارابی منتشر کرد:
این بسته شامل: سه کتاب، دو لوح فشرده و یک فیلم آموزشی می باشد.
کتاب مکالمه: این کتاب دارای 90 بخش می باشد و شامل مکالمات و اصطلاحاتی است که افراد در موقعیت های گوناگون انجام می دهند. تصاویر جذاب کتاب نیز به شما کمک می کند موضوع درس را بهتر و سریعتر فرا بگیرید. در ضمن برای یادگیری بهتر شما ترجمه لغات و متن هر درس در پایان به طور کامل آمده است.
کتاب گرامر (صرف و نحو): در این کتاب، صرف و نحو و نکات دستوری هر درس به صورت جزء به جزء همراه با مثال توضیح داده شده است. این نکات با دستور زبان فارسی تطبیق داده شده و پاره ای از توضیحات توسط مترجم به آن افزوده شده تا به شما کمک کند آن ها را بهتر و راحت تر بیاموزید.
کتاب تمرین نوشتاری: این کتاب شامل تمرین های طبقه بندی شده همراه با پاسخ می باشد و شما باید با استفاده از الگوی ارایه شده در مثال ها، بتوانید تمرین ها را انجام دهید و تا زمانی که تمام تمرین های یک درس را انجام نداده اید به سراغ پاسخ ها نروید. این امر به بهبود مهارت نوشتن شما کمک می کند.
CD مکالمه: در این CD صوت متن کامل درس ها توسط گویندگان برجسته عربی زبان با لحنی بسیار زیبا بیان شده است. در درس های اول سرعت گویندگان کم و در درس های بعدی بیشتر می شود که این امر باعث پیشرفت تدریجی شما خواهد شد.
CD تمرین شنیداری: یکی از عوامل مهم یادگیری هر زبان شنیدن و ادای درست تلفظ می باشد. این CD شامل تمرین های شنیداری برای درست شنیدن لهجه زبان عربی می باشد و شما با پیروی و تکرار از گویندگان برجسته عربی زبان به زودی قادر خواهید شد مثل آن ها صحبت کنید.
DVD شامل دو مجموعه می باشد:
مجموعه اول: شامل مکالمه در زمینه های گوناگون از جمله فرودگاه، کنترل گذرنامه، گرفتن تاکسی، رزرو هتل، اجاره ماشین، رفتن به رستوران و .... می باشد که به صورت انیمیشن و با لحنی بسیار زیبا و آرام برای شما تهیه گردیده است.
مجموعه دوم: شامل چهار فیلم در مورد کشوهای مصر، لندن، عمان، مغرب (مراکش) می باشد. شما با دیدن این فیلم ها خود را در محیط یک کشور عربی زبان قرار می دهید و با جاذبه های تاریخی، تفریحی، توریستی و فرهنگی این کشورها آشنا می شوید و این امر باعث یادگیری لغات و اصطلاحات کاربردی برای شما عزیزان می گردد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد صالحی
    • پاسخ به نظر

    کتابی که برای صحبت کردن به عربی نیاز دارید همین کتابه بگیرید و استفاده کنید خیلی خوبه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی