30بوک
کتاب زبان خارجی
سایر زبان ها
زبان عربی
کاملترین خودآموز زبان عربی
کاملترین خودآموز زبان عربی
تخفیف

%20

کاملترین خودآموز زبان عربی (لینگافن عربی)(CD)(3 جلدی)

(2)

6,500,000ریال

5,200,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
780

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کاملترین خودآموز زبان عربی

انتشارات فارابی منتشر کرد:
این بسته شامل: سه کتاب، دو لوح فشرده و یک فیلم آموزشی می باشد.
کتاب مکالمه: این کتاب دارای 90 بخش می باشد و شامل مکالمات و اصطلاحاتی است که افراد در موقعیت های گوناگون انجام می دهند. تصاویر جذاب کتاب نیز به شما کمک می کند موضوع درس را بهتر و سریعتر فرا بگیرید. در ضمن برای یادگیری بهتر شما ترجمه لغات و متن هر درس در پایان به طور کامل آمده است.
کتاب گرامر (صرف و نحو): در این کتاب، صرف و نحو و نکات دستوری هر درس به صورت جزء به جزء همراه با مثال توضیح داده شده است. این نکات با دستور زبان فارسی تطبیق داده شده و پاره ای از توضیحات توسط مترجم به آن افزوده شده تا به شما کمک کند آن ها را بهتر و راحت تر بیاموزید.
کتاب تمرین نوشتاری: این کتاب شامل تمرین های طبقه بندی شده همراه با پاسخ می باشد و شما باید با استفاده از الگوی ارایه شده در مثال ها، بتوانید تمرین ها را انجام دهید و تا زمانی که تمام تمرین های یک درس را انجام نداده اید به سراغ پاسخ ها نروید. این امر به بهبود مهارت نوشتن شما کمک می کند.
CD مکالمه: در این CD صوت متن کامل درس ها توسط گویندگان برجسته عربی زبان با لحنی بسیار زیبا بیان شده است. در درس های اول سرعت گویندگان کم و در درس های بعدی بیشتر می شود که این امر باعث پیشرفت تدریجی شما خواهد شد.
CD تمرین شنیداری: یکی از عوامل مهم یادگیری هر زبان شنیدن و ادای درست تلفظ می باشد. این CD شامل تمرین های شنیداری برای درست شنیدن لهجه زبان عربی می باشد و شما با پیروی و تکرار از گویندگان برجسته عربی زبان به زودی قادر خواهید شد مثل آن ها صحبت کنید.
DVD شامل دو مجموعه می باشد:
مجموعه اول: شامل مکالمه در زمینه های گوناگون از جمله فرودگاه، کنترل گذرنامه، گرفتن تاکسی، رزرو هتل، اجاره ماشین، رفتن به رستوران و .... می باشد که به صورت انیمیشن و با لحنی بسیار زیبا و آرام برای شما تهیه گردیده است.
مجموعه دوم: شامل چهار فیلم در مورد کشوهای مصر، لندن، عمان، مغرب (مراکش) می باشد. شما با دیدن این فیلم ها خود را در محیط یک کشور عربی زبان قرار می دهید و با جاذبه های تاریخی، تفریحی، توریستی و فرهنگی این کشورها آشنا می شوید و این امر باعث یادگیری لغات و اصطلاحات کاربردی برای شما عزیزان می گردد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • محمد صالحی
    • پاسخ به نظر

    کتابی که برای صحبت کردن به عربی نیاز دارید همین کتابه بگیرید و استفاده کنید خیلی خوبه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی