30بوک
کتاب عمومی
حقوقی
جرم و جزا
فلسفه جرم و مجازات

فلسفه جرم و مجازات

(1)

780,000ریال

702,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
374

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فلسفه جرم و مجازات

انتشارات عنوان منتشر کرد:
در این کتاب، مشکلات بنیادین علم حقوق جزا در ارزیابی و استنباط وقوع جرم و مجازات بررسی شده است. مؤلف از منظر فلسفی به علل و منشأ جرم، ماهیت مجازات، آیندۀ جرم و جزا پرداخته است.
مخاطبان این کتاب، پژوهشگران، دانشجویان دورۀ دکتری و استادان دانشکده‌های حقوق، مأموران پلیس، نظریه‌پردازان و متخصصین در حوزۀ حقوق جزا و همچنین فلاسفه، جامعه‌شناسان، روان‌شناسان و تمام علاقه‌مندان به حوزۀ مشکلات مبارزه با جرم و جرم‌شناسی در نظر گرفته شده‌اند.
اثر حاضر، ادامۀ تحقیقات استاد الهام رحیموف در پیداکردن پاسخ به سؤالات بنیادین حقوق کیفری در باب جرم و مجازات است. پیش‌تر وی کتاب ارزشمندی تحت عنوان «جرم و مجازات» (مسکو، 2012) منتشر کرده است.
عنوان کتاب حاضر، «فلسفه جرم و مجازات»، به پیچیدگی‌های مسأله ای اشاره می‌کند که مؤلف درصدد مطالعه و تشریح آن است. سؤالاتی که مؤلف در پی یافتن پاسخ آنها بوده، ازاین‌قرار است: «مفهوم جرم ورای قوانین جزایی چیست؟ علل و منشأ رفتار مجرمانۀ انسان چیست؟ ماهیت مجازات چیست؟ از کجا نشأت گرفته است؟ چرا و به چه دلیل مجازات می‌کنند؟ چه کسی را و چگونه مجازات می‌کنند؟ حق مجازات متعلق به چه کسی است و چه کسی چنین حقی را به او داده است؟ آیا به طور کل، مجازات برای جامعه لازم است و آیندۀ آن چگونه است؟».
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی