راه دور

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
325

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب راه دور

انتشارات چشمه منتشر کرد:
سید‌علی صالحی یکی از مهم‌ترین چهره‌های شعر معاصر ایران است. مردی که شهرتش از سال‌های دهه‌ی پنجاه به عنوان شاعری جوان آغاز شد و بعد افزون گشت.
صالحی یکی از پرمخاطب‌ترین شاعران دهه‌های اخیر ادبیاتِ ایران است و، در کنارش، زندگی پُرفرازونشیبی را از سر گذرانده، زندگی‌ای که بالاخره تصمیم گرفت آن را روایت کند.
راه دور... ماحصل این روایت خلاقانه است. روایتی که مدام به زمانِ حال می‌آید و سعی می‌کند امروزِ شاعر را به دیروزش متصل کند، شاعری که به اشکال گوناگون همیشه با سیاست و قدرت مواجهه داشته.
روزگارش در جنوب ایران آغاز می‌شود و به روزگارش در تهران می‌انجامد. سال ‌های پرشور دهه‌ی پنجاه و سال‌های عجیب دهه‌ی شصت، در روایتِ صالحی نقشی پررنگ دارند و برای همین، کتاب برای طیف گسترده‌ای از مخاطبانی که به دنبال روایت‌های غیررسمی از تاریخ معاصر هستند جذاب می‌شود.
این که شاعر در تندباد حوادث چگونه شاهد تغییر جهان است و در این میان، چگونه سعی می‌کند کار خلاقه‌ی خود را ادامه دهد و تاب بیاورد. صالحی در تکه‌ای از ابتدای کتاب می‌نویسد: «من این کتاب را برای چه کسانی نوشته‌ام؟ برای هر کسی که رؤیایی دارد!» و چنین است که روزگاری پرتصویر گسترده می‌شود مقابل ما...
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی