30بوک
سیاسی
عمومی
دموکراسی برای شماری چند

دموکراسی برای شماری چند

(3)
نویسنده:

2,800,000ریال

2,520,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
719

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دموکراسی برای شماری چند

انتشارات اختران منتشر کرد:
شرحی مهیج درباره ی حکومت داری آمریکایی که با تمرکز بر رابطه ی قدرت اقتصادی و قدرت سیاسی و مداقه در توطئه ها، تبلیغات، فریبکاری ها، پنهانکاری ها، و سایر دوزوکلک های حکومت داری و سیاست ورزی، نحوه ی کار حکومت ایالات متحد را به دور از حب و بغض مورد تحلیل قرار می دهد.
««متنی رادیکال برای آموزش، مشغول کردن، الهام آفرینی و انگیختن دانشجویان به خواندن، تفکر، و انتقاد»»_ دکتر دن بروک، دانشگاه دولتی سن خوره.
««کتابی که دانشجویان را، شاید برای نخستین بار، به چالش می کشد تا الگوی کثرت گرای حاکم را نقادانه ارزیابی کنند، حضور گسترده ی سیاست در زندگی خود را مورد ملاحظه قرار دهند، و با مبارزه و کشاکش معمولا نادیده گرفته شده ی دموکراسی و سرمایه داری رو در رو شوند.»»_ کریستوفر آ.لو، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، نورثریج
«برخی دانشجویان، سال ها پس از خواندن پرنتی، گفته اند که کتاب درسی وی مهم ترین متنی بوده است که طی دوره ی تحصیل خوانده اند.»»_ میشله بروفی- بائرمن، دانشگاه ویسکانسین
«من در این کتاب درباره ی موضوع ممنوعه ی سرمایه داری به خصوص سرمایه داری بنگاه محور، یعنی پیشرفته ترین و چالش برانگیزترین شکل سرمایه داری، صحبت می کنم. فقط به این ترتیب است که می توان شالوده های نظام سیاسی ایالات متحد را کاملا درک کرد.»»
ص 12 کتاب
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی