ادبیات وحشت (کولاک)

(2)
نویسنده:

2,250,000ریال

2,025,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
380

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ادبیات وحشت

انتشارات پیدایش منتشر کرد:
کاروان دانش‌آموزان دبیرستانی از لندن راهی اتریش می‌شوند تا در دهکده‌ی کوهستانی کالدگلان در اتریش و در ارتفاعات آلپ، اسکی یاد بگیرند.
نیمه شب سومین روز اقامت کاروان، یکی از دخترها در ورودی هتل را باز می‌کند و خون زیادی را روی برف‌ها می‌بیند. با فریادهای او همه از اتاق‌ها بیرون می‌ریزند و متوجه می‌شوند سه نفر از مربی‌ها ناپدید شده‌اند و فقط استفان، جوان‌ترین مربی، در هتل است. کمی بعد در ورودی هتل می‌شکند و موجودات عجیبی به لابی هتل حمله می‌کنند. موجودات عجیب، استفان و عده‌ای از جوان‌ها را روی برف می‌کشند و با خودشان می‌برند.
هانا و عده‌ای از جوان‌ها از پشت‌بام فرار می‌کنند و سوار مینی‌بوس هتل می‌شوند. اما دیگر جاده‌ای وجود ندارد. چه اتفاقی افتاده است؟ این موجودات کیست‌اند؟ آیا راه نجاتی هست؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • کیمیا رضائی
    • پاسخ به نظر

    فقط می‌شه گفت خوب بود، همین. نه اونقدر بد، نه اونقدر عالی معمولی در واقع. من چاپ قدیم گرفتم بنظرم به نسبت قیمتش اوکی بود، ولی با قیمت جدیدش نمی‌ارزه داستانش🚶‍♀️ شخصیت‌ پردازیش ضعیفه، اطلاعات خاصی هم از هیولاها و سبکشون نمی‌داد و من تا اخر داستان منتظر بودم که بیشتر بشناسمشون ولی این اتفاق نیوفتاد. ولی هیجان و فضاسازیش به نسبت بهتر از شخصیت پردازی و... بود.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی