مدیریت جریان

(0)
نشر:

950,000ریال

855,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
343

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مدیریت جریان

انتشارات رسا منتشر کرد:
در سال های اخیر کمتر کسی به اندازه ایکوجیرو نوناکا در زمینه مدیریت کار کرده است. مجموعه کارهای انجام یافته وی طی دو دهه گذشته، هم در توسعه تئوری و هم در عرصه عملکرد مدیریت تأثیری شگرف داشته است
دیوید قیسه، پروفسور تجارت جهانی و
مدیر مركز استراتژی جهانی دانشگاه برکلی، آمریکا
نوناکا حقیقتا پدر مدیریت دانش است. پژوهش های وی طی بیست سال گذشته عرصه جامع نوینی را گشود. او برای درک سرمایه انسانی امروز سازمان های پیشتاز، به آرایش صحنه پرداخت.
هیروتاكا تاکوچی، پروفسور مدیریت اجرایی، دانشگاه هاروارد
مدیریت جریان اثری کلاسیک و مؤثر از پروفسور ایکوجیرو نوناکای شهیر است. کتاب در زمانی منتشر گردید که تغییر بزرگی در اقتصاد دانش بنیان در حال وقوع بود. این کتاب ارائه کننده آخرین پیشرفت ها در خلق دانش و تئوری مدیریت توسط نوناکا بوده و تئوری دانش بنیان را غنی ساخته است. وی با مطالعه موردی 10 شرکت موفق بین المللی ژاپنی نظیر ایزائی، کانن، هوندا، و تویوتا، به کشف تئوری فرایندی نائل گشته است.
پروفسور ایکوجیرو نوناکا، استاد دانشگاه های هیتوتسوباشی و واسدا در توکیو و محقق برجسته دانشگاه برکلی در آمریکا است. وی همچنین رییس مؤسسه علوم مدیریت ژاپن و آمریکا در هونولولو و عضو انجمن تجارت بین الملل می باشد. پروفسور توناکا به عنوان ابداع کننده تئوری خلق دانش، جایگاهی همتراز پیتر دراکر در علم مدیریت داشته و در عرصه جهانی، وی را پیشوای معنوی علم مدیریت می شناسند، نوناکا در سال 2013 به پاس یک عمر تلاش، نشان 50 اندیشمند برتر را دریافت نمود.
پروفسور ریوگو تویاما، استاد دانشکده تحصیلات تکمیلی مدیریت استراتژیک در دانشگاه چو، در توکیو و استاد مدعو در دانشکده تحصیلات تکمیلی علم و دانش در مؤسسه علوم و فن آوری پیشرفته ژاپن در شهر نومی است.
پروفسور تورو هیراتا، استاد انستیتوی علوم انسانی و اجتماعی دانشکده اقتصاد و مدیریت در دانشگاه کانازاوا، در شهر ایشیکاوای ژاپن است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی