گفتگو در کاتدرال (گالینگور)

(13)

6,000,000ریال

5,400,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3299

علاقه مندان به این کتاب
49

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
10

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گفتگو در کاتدرال

انتشارات لوح فکر منتشر کرد:
گفتگو در کاتدرال سومین رمان یوساست که در محیط شهر لیما شکل می گیرد .
داستان با دیدار دو تن از شخصیت های اصلی کتاب به نام های سانتیاگو زاوالا و آمبرسیو پرادو در کافه ای به نام کاتدرال شروع می شود و به نوعی تا پایان کتاب ادامه دارد . تعدادی داستان و گفت گو داریم که به صورت متناوب در قصه ظاهر می شوند و اصلا هم به ترتیب نمی باشند . به خصوص فصل اول که از نظر مکالمه شگفت انگیزه . تماما با مکالمه پیش می ره و مثلا توی یک صفحه شما در عین حال دارید 4 تا مکالمه را پیگیری می کنید درون هم . یعنی خیلی تمرکز می خواد چون مثلا خط دوم حتما جواب خط اول نیست و صفحه دوم حتما بعد از صفحه اول اتفاق نیفتاده .
سانتیاگو فرزند دن فرمین یکی از سرمایه داران بزرگ وابسته به دولت است که از همان بدو ورود به دانشگاه سعی می کند از خانواده جدا شود . ابتدا درگیر فضای کمونیسم می شود و بعد نیز دانشگاه را رها کرده و وارد حرفه روزنامه نگاری می گردد . آمبرسیو نیز راننده وفادار دن فرمین است . آنها سال ها پس از مرگ دن فرمین به صور اتفاقی با هم ملاقات می کنند و طی گفت گو ها و فلش بک های مختلف ما شاهد دوران دیکتاتوری ژنرال اودریا ، فضای شدید امنیتی ان دوران ، کودتاها و دسیسه چینی ها و …. هستیم . توی قصه خیلی زیبا فضای روسپی خانه ها ، فضاهای سیاسی دانشگاه ، فساد طبقه بالای جامعه و .. تصویر شده اند . شخصیت ها هم خیلی قوی هستند مثلا دن فرمین مردی پولدار موقر مهربان خانواده دوست و بعد چگونگی نقشش در موضوع قتل الهه معشوقه سابق رئیس امنیت ملی یا خود رئیس امنیت ملی کسی که بدون سواد اما با ذکاوت است و با برقراری اختناق و شبکه جاسوسی قوی به مقام های بالا می رسد .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • بهنام مؤمنی
    • پاسخ به نظر

    نثر فوق‌العادۀ یوسا در این کتاب درکنارِ دو کتاب سور بز و جنگ آخرالزمان و ترجمۀ کوثری که در انتقال این نثر خیلی مؤثر بوده، این کتاب‌ها را به آثاری کلاسیک و درجه‌یک تبدیل کرده است. بدون هیچ اغراقی باید جلوِ یوسا و کوثری کلاه از سر برداشت.

  • تصویر کاربر

    • کاربر سایت
    • پاسخ به نظر

    کاتدرال یعنی کلیسای جامع

    • تصویر کاربر

      • پیشوا مفاخری
      • پاسخ به نظر

      گفت و گو در کاتدرال به گمان من برای یک کتاب خوان حرفه ای بسیار جذاب است ولی برای مخاطبی که داستان سرراست و جذاب میخواد کتاب مناسبی نمی تواند باشد نوع روایت داستان در این کتاب پیچیده و در عین حال بسیار متفاوت است و خواننده از خلال دیالوگ های دو شخصیت اصلی در جریان داستان قرار می گیرد

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی