درمان شوپنهاور (گالینگور)

(7)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
6772

علاقه مندان به این کتاب
117

می‌خواهند کتاب را بخوانند
9

کسانی که پیشنهاد می کنند
15

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب درمان شوپنهاور

انتشارات قطره منتشر کرد:
یالوم در رمان درمان شوپنهاور تصور می‌کند که فیلسوف معاصری به نام فیلیپ که فردی منزوی و به‌نوعی رونوشت شوپنهاور است، به یکی از گروه‌های درمانی روان‌درمانگر مشهوری به نام جولیوس وارد می‌شود که خود به دلیل رویارویی ناگهانی با سرطان ـ و مرگ خویش ـ به مرور دوباره‌ی زندگی و کارش نشسته است. فیلیپ آرزو دارد با به‌کارگیری اندیشه‌های شوپنهاور، به یک مشاور فلسفی بدل شود و برای این منظور نیازمند سرپرستی جولیوس است. ولی جولیوس می‌خواهد به کمک اعضای گروه به فیلیپ/شوپنهاور بقبولاند که این ارتباط انسانی ا‌ست که به زندگی معنا می‌بخشد ـ کاری که هیچ‌کس برای شوپنهاور تاریخی نکرد. اروین د. یالوم ـ استاد بازنشسته‌ی روان‌پزشکی دانشگاه استنفورد، روان‌درمانگر اگزیستانسیال و گروه‌درمانگر ـ در این کتاب نیز همچون رمان وقتی نیچه گریست با زبان سحرانگیز داستان، به معرفی اندیشه‌های پیچیده‌ی فلسفی و توصیف فنون روان‌درمانی و گروه‌درمانی می‌پردازد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مریم معراجی
    • پاسخ به نظر

    اولین کتابی که از اروین یالوم خوندم و ترغیب به خوندن الباقی کتابهاشون شدم، واقعا اثر بینظیری هست و از خوندش خیلی لذت بردم.

بریده ای از کتاب (1)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 1

    آرتور شوپنهاور می گفت دیر ازدواج کردن قابل مقایسه با وضعیت مسافری است که سه چهارم از سفرش را پای پیاده طی کرده و سپس تصمیم گرفته برای کل سفر خود بلیتی گران قیمت بخرد.

عیدی