آماده

(0)
نویسنده:

500,000ریال

450,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
176

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آماده

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
دیگر نیازی نیست والدین نگران آیندۀ فرزندانشان باشند و می‌توانند به آنها کمک کنند تا با موفقیت از پس چالش‌های زندگی بربیایند.
آماده سؤالی را مطرح می‌کند که بیشتر والدین و مربیان با آن درگیر هستند ـ چطور فرزندانمان را پرورش دهیم تا بتوانند آیندۀ بهتری برای خودشان بسازند؟ در این کتاب داستان دایان تاونر را به‌عنوان دانش‌آموز، مادر و مربی‌ای می‌خوانیم که یکی از مطرح‌ترین مدارس جهان را تأسیس کرده است. آماده راهنمایی ارزشمند برای والدین و مربیان است و کمک می‌کند در این مسیر قدم‌های درستی برداریم و راه را برای فرزندان هموارتر کنیم.
دایان تاونر از پیشروان چشم‌اندازی جدید در سیستم آموزش ایالات متحده است. او به‌عنوان مؤسس و مدیرعامل مدارس دولتی سامیت، که در سطح ملی شناخته‌شده و عام‌المنفعه هستند، پانزده مدرسۀ راهنمایی و دبیرستان را در ایالت‌های کالیفرنیا و واشنگتن اداره می‌کند. دایان مدارسی را بنا نهاد که بر پایۀ تجربیات مرتبط با دنیای واقعی، خودراهبری، مشارکت و بازبینی تحلیلی کار می‌کنند و هدف آنها آماده ساختن همۀ دانش‌آموزان برای موفقیت در دانشگاه و فضاهای کاری امروز و برخورداری از یک زندگی مطمئن و رضایت‌بخش است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی