30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
خدمتکار آقای کارنگی

خدمتکار آقای کارنگی

(0)
نویسنده:

2,380,000ریال

2,142,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
537

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خدمتکار آقای کارنگی

انتشارات مون منتشر کرد:
دو روایت مختلف درباره‌ی زندگی اندرو کارنگی وجود دارد: اول، کارگر مهاجری که از فرط فقر همراه با خانواده‌ی خیاطش به آمریکا مهاجرت کرد و تبدیل به یک میلیاردر خودساخته‌ی حقیقی و بزرگ‌ترین غول فولاد جهان شد؛ دوم، اولین میلیارد جهان که یک نیکوکار و خیّر واقعی نام گرفت و تقریباً نود درصد ثروتش، معادل 5.2 میلیارد دلار امروزی را به بنیادهای خیریه‌ی مختلف اهدا کرد.
اما روایت سومی هم وجود دارد. روایت زنی که باعث شد اندرو کارنگی از یک صنعتگر تشنه‌ی قدرت، تبدیل به اولین نیکوکار حقیقی جهان شود. کلارا کلی، خدمتکار و معشوق آقای کارنگی که حضورش در زندگی او، باعث شد تا اندرو کارنگی تبدیل به مردی شود که امروز جهان می‌شناسد.
اما پیش از آنکه رابطه‌ی کلارا و اندرو تبدیل به یک رابطه‌ی عاشقانه شود، کلارا راز بزرگی در سینه‌ی خود دارد: او در حقیقت دختر یک کشاورز فقیر است که خود را به عنوان کلارا کلی یک خدمتکار باتجربه‌ی ایرلندی که ناپدید شده بود جا زده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سحر احمدی
    • پاسخ به نظر

    در توضیحاتی که بالا هست داستان کلی کتاب نوشته شده.کارنگی یه شخصیت واقعی در تاریخه که نویسنده واقعیت و خیال رو ادغام کرده و این رمان رو نوشته.اگر سبک کلاسیک رو میپسندید از این کتاب هم خوشتون میاد.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی